اجرای بیش از ۶۵ عنوان برنامه در ماه رمضان

رییس هماهنگی امور مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۶۵ عنوان برنامه و ۳۰۰ اجرا به مناسبت ماه مبارک رمضان در مناطق ۱۵ گانه شهر برنامه‌ریزی شده تا فضای شادی و نشاط را در ماه نشاط و شور معنوی داشته باشیم.

امیرحسین ستوده‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برنامه‌های متعددی در بوستان‌ها و فرهنگسراهای شهر ویژه ماه مبارک رمضان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه برنامههایی همچون ضیافت‌های مختلف، جزءخوانی‌های قرآن و برگزاری محافل ادبی و شعر از جمله برنامه‌های اجرا شده در مناطق مختلف شهر است، افزود: ویژه برنامهای با عنوان «میهمانی با صفا» در مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان برگزار می‌شود که در این برنامه شهروندان همراه با افطاری خود در برنامه حضور پیدا کرده و جشنی برپا می‌شود.

رییس هماهنگی امور مناطق ۱۵گانه شهرداری اصفهان با اشاره به مهمترین برنامه‌های شهرداری تا پایان ماه مبارک رمضان، گفت: به مناسبت این ایام در زورخانه‌های شهر گردهمایی باستانیکاران همچنین محافل جزءخوانی در تمام فرهنگسراها و خانه‌های فرهنگ برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: بهبود و ارتقاء فرهنگ تفریح و فراغت به منظور ارائه الگوهای سالم و افزایش نشاط در جامعه در اولویت برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی قرار دارد.

کد خبر 376471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.