امیدوارم جواب اعتماد منصوریان را داده باشم/ می‌توانیم با گل محمدی موفق باشیم

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: تاج از توافقات اولیه فدراسیون با یحیی گل محمدی خبر داده است، گل محمدی مربی بزرگی است و می‌توانیم با او در تیم ملی امید موفق باشیم.

معراج اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه نیم فصل دوم شرایط بهتری داشتیم و توانستیم نتایج خوبی را کسب کنیم، اظهار کرد: در نیم فصل دوم توانستیم نایب قهرمان لیگ شویم؛ در دو بازی آخر فرصتی پیش آمد تا به میدان بروم که فکر می‌کنم عملکرد خوبی را ارائه دادم و کادر فنی از من راضی بود.

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در رابطه با علیرضا منصوریان سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن، خاطر نشان کرد: علیرضا منصوریان در دو دیدار پایانی به من اعتماد کرد و اجازه داد تا سنگربان تیم ذوب آهن باشم. امیدوارم با عملکردم جواب اعتماد او را داده باشم.

اسماعیلی با اشاره به اینکه سعید آذری یکی از بهترین مدیران لیگ برتر است، تاکید کرد: در ذوب آهن همه بازیکنان سعید آذری را دوست دارند. مدیرعامل موفقی است و همه تلاشش را برای موفقیت تیم‌های مختلف ذوب آهن انجام داده است.

وی در مورد فصل آینده، خاطر نشان کرد: در تیم همدلی خوبی داریم که می‌توانیم برای فصل آینده یک تیم پرقدرت را تشکیل دهیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان، ادامه داد: خود من با ذوب آهن قرار داد دارم اما تصمیم گیرنده اصلی باشگاه است، امیدوارم در فصل جدید  برای من و تیم ذوب آهن اتفاقات خوبی رقم بخورد.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال امید با بیان این که کرانچار در تیم ملی فوتبال امید عملکرد خوبی داشت، تصریح کرد: تمام هدف ما راه یابی به المپیک ۲۰۲۰ توکیو است؛ تاج از توافقات اولیه فدراسیون با یحیی گل محمدی خبر داده است، گل محمدی مربی بزرگی است و می‌توانیم با او در تیم ملی امید موفق باشیم.

کد خبر 376281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.