برای شکست دادن اسراییل اتحاد بین المللی لازم است

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی گفت: اتحاد بین المللی برای نابودی اسراییل به عنوان یک غده سرطانی برای جهان بسیار مهم است و نقش تعیین کننده ای در شکست این رژیم دارد.

ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه اولین قبله گاه مسلمانان قدس شریف بوده است، اظهار کرد: در قرآن کریم بر حمایت از مظلومان، بی پناهان و ستم دیدگان تاکید شده است. اسراییل یک غده سرطانی است و در صورتی که این غده سرطانی ریشه کن نشود، رشد و نمو خواهد داشت و برای جهان خطر آفرینی می کند.

وی افزود: تصرف منطقه نیل تا فرات یکی از رویاهای صهیونیست ها است و در برخی از موارد شاهد این بوده ایم که این ادعا به طور مستقیم توسط صهیونیست ها مطرح شده باشد. قسمت هایی از ایران نیز در نقشه ای که صهیونیست ها قصد تصرف آن را داشتند، بود و تا قبل از انقلاب اسلامی پیشرفت هایی در این زمینه برای صهیونیست ها اتفاق افتاده بود.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اسراییل به فلسطین بسنده نکرد و قسمتی از لبنان را نیز می خواست، خاطر نشان کرد: اگر ایران و حزب الله این غده سرطانی یعنی اسراییل را مهار نکرده بودند هم اکنون شاهد امپراطوری صهیونیست‌ها در منطقه بودیم.

ابوترابی با اشاره به اینکه نابودی اسراییل به عنوان غده سرطانی جهان اسلام نزدیک است، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس از اهمیت بسیار ویژه‌ای در سطح جهانی برخوردار است. یکی از اهمیت های راهپیمایی روز قدس در سراسر جهان حمایت از مظلومان و عمل کردن به دستورات دینی و مذهبی مسلمانان است.

وی اضافه کرد: امروزه موضوع حمایت از فلسطینی ها دیگر تنها مربوط به مسلمانان نمی شود بلکه در بسیاری از کشور های مسیحی و غیر مسلمان دنیا نیز از حقوق فلسطینی ها و ساکنان نوار غزه حمایت می شود. اتحاد بین المللی برای نابودی اسراییل به عنوان یک غده سرطانی برای جهان بسیار مهم است و نقش تعیین کننده ای در شکست این رژیم دارد.

نماینده مردم نجف آباد، تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تا زمانی که اسراییل غاصب در جهان باشد دنیا روز خوش نخواهد دید، تصریح کرد: جلوی این غصب جهانی در راهپیمایی روز قدس در قرن حقوق بشر گرفته می شود. مردم می توانند با حضور خودشان در راهپیمایی روز قدس در عمل در مقابله با تحریم های ایالات متحده نقش آفرینی کنند.

ابوترابی افزود: مردم حساب نظام را از حساب سوء مدیریت در قسمتی از بخش های اداری جدا کرده اند. مهم ترین راه شکست اسراییل بیداری کشورهای اسلامی است و امام خمینی نیز با شعار ما می توانیم این روحیه را در بسیاری از رهبران جهان ایجاد کردند.

کد خبر 376242

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.