تنها راه شکست اسرائیل مقاومت است

یک کارشناس اندیشه های سیاسی در اسلام و استاد دانشگاه گفت: راهی جز مقاومت برای مبارزه با اسرائیل و سیاست های ضد دینی ایالات متحده آمریکا وجود ندارد. باید اتحاد مسلمانان جهان را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم در برابر اسرائیل حرفی برای گفتن داشته باشیم.

سید جلال حسینی در گفتگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه موقعیت بیت المقدس یک نماد دینی و ارزشی میان همه مسلمانان است اظهار کرد: اعتراض به اشغال بیت المقدس فقط مربوط به ملت ایران نیست بلکه همه مسلمانان در سرتاسر جهان به اشغال این مکان مقدس معترض و واقف هستند.

وی افزود: همین که همه مسلمانان جهان درباره این موقعیت اسلامی سیاستی واحد را اتخاذ کرده اند نشان می دهد که بیت المقدس می تواند به عنوان نماد وحدتی میان مسلمانان عمل کند.

این کارشناس اندیشه های سیاسی در اسلام تصریح کرد: در هر زمانی که اسرائیل یا ایالات متحده توطئه های بیشتری را علیه قدس و بیت المقدس در نظر می گرفته اند استقبال از این مراسم در ایران و سایر جهان افزایش یافته است. کنش هایی که ایالات متحده در برابر جمهوری اسلامی ایران انجام داده است باعث افزایش حضور مردم جهان در این راهپیمایی جهانی خواهد شد.

حسینی ادامه داد: قرار دادن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریست نیز موقعیتی را برای افزایش تنفر از ایالات متحده آمریکا و ترامپ ایجاد کرده است و این موضوع رابطه مستقیمی با میزان مشارکت مسلمانان جهان در این راهپیمایی دارد.

وی افزود: برای تقویت وحدت میان مسلمانان در این روز باید به سمت شعارهایی برویم که موضوعیت آنها مخالفت با ایالات متحده و رژیم صهیونیستی است. لازم است تا مسلمانان در این شرایط حساس سیاسی کنونی از شعار هایی که تفرقه به دنبال دارد جلوگیری کنند و به فکر حفظ وحدت میان امت اسلامی باشند.

این کارشناس سیاسی خاطر نشان کرد: نوع و وضعیت تبلیغات نیز می تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش یا کاهش میزان وحدت میان مسلمانان داشته باشد. مردم مسلمان در سراسر جهان هیچ گاه فراموش نخواهند کرد که قبله دوم آنها توسط رژیم کودک کش صهیونیستی اشغال شده است و هدف آزاد سازی بیت المقدس همچنان در دل مسلمانان و نیروهای جهادی زنده است.

حسینی اضافه کرد: راهی جز مقاومت برای مبارزه با اسرائیل و سیاست های ضد دینی ایالات متحده آمریکا وجود ندارد. باید اتحاد مسلمانان جهان را در اولویت قرار دهیم تا بتوانیم در برابر اسرائیل حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی یادآور شد: بی شک حضور مردم در راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به کنش های اخیر ایالات متحده آمریکا بیشتر از سایر سال ها خواهد بود و مردم در این روز پاسخ همه اقدامات تروریستی آمریکا در سال اخیر را خواهند داد. ترامپ چهره واقعی ایالات متحده آمریکا و سیاست هایش را نشان داد و مردم آگاه تر از هر سال به اعلام انزجار و تنفر از ایالات متحده خواهند پرداخت.

کد خبر 376236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.