۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷
بهنام صفوی درگذشت

بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، پس از تحمل ۶ سال عارضه مغزی، بامداد امروز در ۳۶ سالگی درگذشت.

به گزارش ایمنا، بهنام صفوی، خواننده پاپ کشورمان، ساعتی قبل در ۳۶ سالگی درگذشت.

رضا فوادیان مدیر برنامه های بهنام صفوی با انتشار تصویری در اینستاگرام این خبر را تایید کرد. فوادیان در این باره نوشته است: «پسر موْدب موسیقی ایران، خالق آلبوم های "عشق من باش"، "آرامش"، "فوق العاده" و "معجزه" دقایقی پیش و در نهایت آرامش، در اصفهان، برای همیشه آرام گرفت»

بهنام صفوی که از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعه مغزی شده بود، با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد. حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خود به نام (معجزه) و چندین تک آهنگ را منتشر و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی برگزار کرد. در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری صفوی تشدید و این بار برای درمان راهی آلمان شد. او در این سفر  در بیمارستان INI هانوفر توسط پورفسور سمیعی تحت عمل جراحی قرار گرفت.

صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت و دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام می‌داد. در نهایت این خواننده جوان کشورمان بامداد امروز در سن ۳۶ سالگی در شهر اصفهان دار فانی را وداع گفت.

با انتشار خبر درگذشت صفوی بسیاری از هنرمندان با انتشار تصاویر او به این موضوع واکنش نشان دادند. نیوشا ضیغمی بازیگر سینما درباره فوت بهنام صفوی در صفحه شخصی اش نوشت: «بهنام دوست داشتی و مهربان و آرام ، از میان ما رفت. خیلی غم انگیزه که یک دنیا درد کشید. نمیتونم بفهمم مصلحت خداوند چیه که برای انسانهای خوب سرنوشت اینطور رقم میخوره !!! غمگینم بخاطر اونهمه شور و هیجان و عشق که دیگه نیست و غمگین ترم بخاطر کوچولوش که دیگه پدرش رو در کنارش نداره»

در طول درمان فرزند وی نیز به دنیا آمد و کمک شایانی به روند بهبودش داشت. فرزند بهنام صفوی «سام» نام دارد. حالا با فوت این خواننده نام آشنا و سوگواری اهالی هنر برای فوت او تصویری از بهنام صفوی و فرزندش در فضای مجازی دست به دست می شود.

فعالیت هنری

بهنام صفوی موسیقی را با پیانو  و به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه ای پرداخت. نخستین آلبومش با نام عشق من باش در سال 1388 روانه بازارشد. قطعه «تمنا» که در سال 1385 از وی منتشر شد بسیار مورد استقبال قرارگرفت و این استقبال بهانه ای شد تا بهنام صفوی آلبوم عشق من باش را کلید بزند .از آهنگ های معروف بهنام صفوی می توان به قطعه «عشق من باش» اشاره کرد. (آهنگ عشق من باش را از اینجا دریافت کنید).

مراسم تشییع پیکر بهنام صفوی

حمد علی صفوی، پدر این هنرمند نام آشنا از برگزاری مراسم تشییع و تدفین بهنام صفوی در شاهین شهر اصفهان خبر داد. تصویری زیر مربوط به پدر و مادر بهنام صفوی در جشن سی و پنج سالگی اوست.

صفحه اینستاگرام بهنام صفوی که احتمالا توسط خود او و مدیربرنامه هایش اداره می شد چندی پیش با فوت عزت الله انتظامی متنی را منتشر کرده بود، امروز طرفداران صفوی با ارسال پیام هایی زیر این متن از درگذشت او اظهار تاسف کردند.

کد خبر 375831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    خدایش بیامرزد
  • ابتهاج IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    تسلیت به خانواده محترم ایشان و جامعه هنری
  • جمشید جهان بین IR ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۳
    0 0
    این صدا است که نمی مرد. انشااله یادوخاطره اش همیشه دردلها زنده بماند.