۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۵
شورای شهر برازجان و آب‌پخش منحل شد

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها از انحلال شورای شهرهای برازجان و آب پخش در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش ایمنا، سید علی‌اکبر فاطمی نماینده استان بوشهر در شورای عالی استان‌ها با اعلام خبر انحلال شورای اسلامی شهرهای برازجان و آب پخش در شهرستان دشتستان اظهار کرد: با حکم هیئت حل اختلاف شوراهای اسلامی استان بوشهر، به سبب مصوب نشدن بودجه شهرداری‌ها در موعد مقرر، شورای‌ اسلامی شهرهای برازجان و آب پخش در دشتستان منحل شد.

وی افزود: به استناد ماده ۲۷ آیین‌نامه مالی شهرداری‌ها، موعد تصویب نهایی بودجه سالیانه به‌وسیله شورای اسلامی شهر و ابلاغ آن به شهرداری طبق ماده ۶۷ قانون شهرداری‌ها، حداکثر تا یکم اسفندماه سال قبل است.

نماینده بوشهر در شورای عالی استان‌ها ادامه داد: در نشست دیروز (شنبه) هیئت حل اختلاف استان بوشهر که با حضور استاندار بوشهر، رئیس‌کل دادگستری استان، حجت‌الاسلام خدری و سعادت از نمایندگان مردم استان بوشهر در مجلس تشکیل شد، به دلایل پیش‌گفته شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آب پخش منحل شدند.

وی افزود: بنابراین ازآنجاکه شوراهای اسلامی شهرهای برازجان و آب پخش در موعد مقرر اقدامی در این خصوص نکرده، از مصادیق تخلف شورا محسوب شده و در این نشست حکم به انحلال آن‌ها داده‌شده است.

فاطمی اضافه کرد: در این جلسه سید محمد حسینی زاده که نماینده شورای استان در هیئت حل اختلاف به دلایلی حضور نداشتند و هیئت حل اختلاف با ۴ عضو حکم انحلال شورای شهرهای برازجان و آب پخش در شهرستان دشتستان را اعلام کرده است.

وی در جواب این سؤال که آینده این شوراها چه می‌شود گفت: این حکم به شورای حل اختلاف مرکزی در تهران ارسال می‌شود و در صورت

کد خبر 375774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.