در حوزه ترافیکی وضعیت مطلوبی نداریم

گلپایگان- فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: خانواده‌ها نباید اجازه استفاده خودرو، موتورسیکلت و حتی ماشین آلات کشاورزی را به فرزندان خود که هنوز به سن قانونی نرسیدند، بدهند زیرا نتیجه همین سهل انگاری‌ها عامل بروز حوادث ترافیکی منجر به مرگ و داغدار شدن خانواده می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، سرهنگ علی سبحانی امروز (یکشنبه) در جمع مردم شهر گلشهر با اشاره به اینکه اقتدار و شجاعت پلیس جمهوری اسلامی قابل قیاس با قبل از دوران انقلاب نیست، اظهار کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی به عنوان سربازی خادم در ایجاد نظم و امنیت در جامعه نقش آفرینی می‌کند.

وی با بیان اینکه امنیت حاصل خرد جمعی است، گفت: امنیت ابعاد و شاخصه‌های مختلفی دارد که به واسطه همکاری و مشارکت همه جانبه مردم و تلاش شبانه روزی نیروهای انتظامی در شهرستان امنیت به خوبی احساس می‌شود.

سبحانی تأکید کرد: نیروی انتظامی مجموعه‌ای مشارکت پذیر و مشارکت جو است و اگر می خواهیم امنیتی پایدار تحقق یابد باید مردم احساس مسئولیت کنند زیرا تلاش یک جانبه نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت قطعأ جوابگو نخواهد بود.

وی با بیان اینکه حفظ و نگهداری احشام همکاری دامداران را می‌طلبد و باید در این زمینه با پلیس نهایت همکاری را انجام دهند، تأکید کرد: هیچ کاری در بی نظمی، ناامنی پیشرفت مناسب نخواهد داشت و این موضوع بسیار مهم و حیاتی در حوزه مأموریتی نیروی انتظامی است.

فرماندهی انتظامی گلپایگان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی تصریح کرد: امروزه آسیب‌های اجتماعی به عنوان تهدیدی برای نسل جوان که آینده ساز کشور هستند تبدیل شده است و چنانچه آگاهی لازم برای استفاده بهینه از تجهیزات و فضای مجازی را نداشته باشند قطعأ معضلات اجتماعی مانند طلاق، نزاع و درگیری جامعه را در برمی‌گیرد.

وی افزود: خانواده‌ها باید نسبت به فرزندان خود توجه داشته باشند زیرا خانواده به عنوان کوچکترین عضو اجتماع در تربیت نسل جوان خود نقش کلیدی و مهمی دارد و باید احساس وظیفه کند تا نسل‌هایی هم تراز انقلاب برای تشکیل حکومت مهدی تربیت شوند.

سبحانی با بیان اینکه در حوزه ترافیکی وضعیت مطلوبی نداریم، افزود: خانواده‌ها نباید اجازه استفاده خودرو، موتورسیکلت و حتی ماشین آلات کشاورزی را به فرزندان خود که هنوز به سن قانونی نرسیدند، بدهند زیرا نتیجه همین سهل انگاری‌ها عامل بروز حوادث ترافیکی منجر به مرگ و داغدار شدن خانواده می‌شود.

کد خبر 375762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.