جشن قهرمانی یا کابوس سقوط

امتیازات دیدارهای هفته ماقبل آخر لیگ برتر به نحوی تقسیم شد تا همه چیز از قهرمان گرفته تا تکلیف دومین تیم سقوط کننده به لیگ آزادگان به هفته پایانی لیگ بکشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طی هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال ایران، هشت دیدار هم‌زمان برگزار شد که در یکی از مهم‌ترین دیدارها پرسپولیس و ماشین‌سازی از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی یک ‌بر یک به پایان رسید.

مهدی ترابی با نمره متریکا ۷.۷۱ به عنوان بهترین بازیکن زمین در دیدار پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز انتخاب شد؛ او در بازی شب گذشته ۴ پاس کلیدی و ۵ دریبل موفق داشت.

پرسپولیسی‌ها یکی از ضعیف‌ترین روزهای خود در زمان حضور برانکو را تجربه می‌کنند. قرمز پوشان پایتخت در پنج بازی آخر خود بردی را در کارنامه ثبت نکرده‌اند. یکی از مشکلات اصلی پرسپولیس در پنج بازی اخیر، افت عجیب خط حمله این تیم است.

در جریان هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال دو تیم پدیده شهر خودرو مشهد و سپاهان اصفهان به مصاف هم رفتند که درنهایت این بازی با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

تقابل یحیی و قلعه‌نویی با سوت علیرضا فغانی شروع شد، درحالی‌که هیجان هفته بیست و نهم لیگ برتر را احاطه کرده بود، عزت الله پورقاز بازیکن سپاهان با یک تکل اشتباه به شاگردان یحیی گل محمدی پنالتی هدیه داد و امین قاسمی نژاد موفق شد این پنالتی را تبدیل به گل کند.

نیمه دوم با موقعیت خطرناک آقاجان پور از تیم پدیده شروع شد. آقاجان پور در دقیقه ۴۶ با تصاحب توپ در محوطه جریمه، توپ را به‌صورت چکشی روانه دروازه نیازمند کرد اما این موقعیت تبدیل به گل نشد.

علی قربانی که در نیمه دوم به‌جای حامد بحیرایی به میدان آمده بود توانست با ضربه سر ارسالی نقطه کرنر گل تساوی تیمش را به ثمر برساند و نتیجه بازی را یک بر یک کند. با توجه به نتایج به دست آمده در دیدار پرسپولیس و ماشین سازی و دیدار سپاهان و پدیده همه شرایط به نحوی به وجود آمد تا تکلیف قهرمان لیگ هجدهم به هفته آخر بکشد.

همچنین تیم‌های فوتبال صنعت نفت آبادان و استقلال تهران در ورزشگاه تختی آبادان به مصاف هم رفتند. این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. با این نتیجه استقلال ۵۴ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت و با توجه به فاصله چهار امتیازی با تیم صدرنشین پرسپولیس و باقی ماندن تنها یک بازی تا پایان فصل، دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد.

آیاندا پاتوسی با نمره متریکا ۷.۶۳  بهترین بازیکن زمین در دیدار نفت آبادان و استقلال تهران شد. پاتوسی برای اینکه جزو جدول بهترین بازیکنان متریکا قرار بگیر باید حداقل یک سوم بازی‌های لیگ برتر را برای تیمش به میدان رفته باشد، او در ۱۲ مرتبه در لیگ برای استقلال به میدان رفته است و بهترین بازیکن لیگ هجدهم از دید متریکا است.

در دیگر بازی‌های شب گذشته نساجی در رشت با نتیجه سه بر یک از سد سپیدرود گذشت و پیکان هم نفت مسجدسلیمان را شکست داد تا سرنوشت تیم دوم سقوط‌کننده به دسته یک هفته پایانی مشخص شود.

کد خبر 375732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    ایمنای عزیز شما دیگه چرا؟دقیقا خبر مغرضانه رسانه های سرخابی را چاپ کردی که نوشتن تکل اشتباه پورغاز،در صورتیکه مشخص شد بهیچ عنوان تکل مدافع سپاهان خطا نبود و داور صراحتا اشتباه کرده.