دوست داشتن عیب دیگری بزرگترین دلیل عشق است

برای فرد سالم دوست داشتن خوبی‌های دیگران دلیل عشق نیست، بلکه دوست داشتن عیب‌های دیگری بزرگترین دلیل عشق است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهران رنجبر با پست کردن چند عکس در اینستاگرامش، دست به خاطره بازی زده است:

ماه رمضان شد و دلم گرفت. یادش بخیر، بیست و شیش هفت سالگی من، سریال نون و ریحون

۱۰ سال پیش، ۱۳۸۸

علی قربان زاده و رضا داوودنژاد و برزو جان ارجمند و امیرحسین رستمی. عمو فرهاد آئیش جاسوسی تو عکس خالیه.

کارگردان: فرزاد مؤتمن تهیه‌کننده: محمود رضوی یادش بخیر، سریال‌های اون موقع یه چیز دیگه بود. رنج زحمت بیشتری می‌کشیدیم، انگیزه‌ها داشتیم.

 در ضمن قیمت مجله: ۲ هزار تومان

خاطره اسدی، بازیگر تئاتر و سینما، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

نشانه تازه‌ای از بیماری‌ام را کشف کرده‌ام: چیزی را که ستایش می‌کنم، دوست دارم. و حال آنکه فرد سالم چیزی را که تحقیر می‌کند دوست دارد. یا بهتر بگویم: فرد سالم تحقیر نمی‌کند، بلکه می‌تواند متوجه عیبی بشود و همین عیب عشقش را باعث می‌شود. برای فرد سالم دوست داشتن خوبی‌های دیگران دلیل عشق نیست، بلکه دوست داشتن عیب‌های دیگری بزرگترین دلیل عشق است.

سروش جمشیدی که با بازی در نقش قیمت در مجموعه دورهمی بیش از پیش شناخته شد، با پست کردن ویدیویی از فردوس کاویانی، بازیگر قدیمی، در اینستاگرامش نوشته است:

 آقای کاویانی عزیز، ما هم برای شما آرزوی سلامتی، طول عمر و عاقبت به خیری داریم و ممنونیم از لحظات خوبی که برای ما به وجود آوردین و برامون خاطره ساختین. آقای کاویانی عزیز، ما هم دلمون میخواد دوباره شما رو، روی صحنه تئاتر و در قاب تصویر ببینیم و لذت ببریم و فکر می‌کنم باید از شما یاد گرفت که هنوز هم دغدغه انتخاب یک کار خوب و انجام اون رو دارین و هر کاری را به هر قیمتی در هر شرایطی انجام ندادین و نمیدین. دمتون گرم، سایتون مستدام.

تا دیر نشده قدر این عزیزان رو بدونیم و ازشون یادی کنیم که فراموشی درد بزرگیه.

نعیمه نظام دوست به مناسبت تولد یک سالگی فرزند زیبا بروفه و مرحوم پیام صابری، با قرار دادن این ویدیو در صفحه شخصی خود اینگونه آورده است:

صبحه و تازه می خوام بخوابم. اینستا رو باز می‌کنم و متوجه میشم دوست عزیزم، زیبا بروفه، این پست زیبا رو گذاشته. تولد اهورا جان زیباست، دردانه پسر زیبا و پیام عزیز و باید بگم تصویر سالهای دور و نزدیک از جلوی چشمام همینطور مثل یه فیلم رد میشه و فقط میتونم بگم زمان در گذره و زندگی جاریست. از خدا برای اهورای عزیزم عمر طولانی همراه با عشق و سلامتی آرزو می‌کنم. امیدوارم زیبا جونم خیرش رو ببینه و اهورا مرد خونه زیبا، همیشه سلامت و شاداب زیر سایه شون بزرگ و بزرگ و بزرگتر بشه و برای خودش مردی بشه به مهربونی و خوش قلبی پیام و به قدرتمندی و استواری و محکم بودن زیبای عزیزم. فقط یادمه وقتی پارسال زنگ زدم به پیام جشن تولد پسرش رو تبریک بگم خیلی خوشحال بود و به من گفت نعیمه اگه می دونستم پدر شدن انقدر زیباست و لذت بخشه، زودتر بچه دار می‌شدم و کلی حالش خوب بود به خاطر تولد پسر زیباش و میدونم همیشه ازشون محافظت میکنه.

فرزین محدث با انتشار این عکس به بهانه تولد چهل سالگی‌اش در اینستاگرام خود آورده است:

۴۰ سالگی من. نمی‌دانم چه بگویم... چه بنویسم... فقط می دانم من، فرزین محدث، تمام این سال‌ها سعی کردم دوست داشته باشم دیگران را و با تمام قلب و روحم انرژی مثبت باشم و حال خوب منتقل کنم. اگر نبودم عذرخواهم. من تمام این سال‌های زندگی مملو بودم از عشق و عاشقانه زیست کردم. حتی وقتی کسی در زندگی من نباشد.

کد خبر 375634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.