نیم نگاه ذوب‌آهن به جایگاه سپاهان

رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر بانوان در حالی پیگیری می‌شود که تیم فوتبال بانوان ذوب آهن دنبال تنزل سپاهان و کسب جایگاه سوم جدول است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با توجه به حواشی اتفاق افتاده در بازی هفته گذشته و بی‌هوش شدن چندین بازیکن تیم شهرداری بوشهر به علت گرما و به دلیل مصادف شدن زمان این رقابت‌ها با ماه مبارک رمضان، جمعه ۲۰ اردیبهشت‌ماه به‌صورت همزمان و از ساعت ۲۱ در نقاط مختلف کشور پیگیری می‌شود.

تیم فوتبال بانوان سپاهان اصفهان در حالی میزبان همیاری ارومیه است که در هفته گذشته توانست با یک گل از سد راه یاب ملل مریوان بگذرد و دست‌پر به اصفهان برگردد. همیاری ارومیه در دیدار هفته گذشته با نتیجه دو بر صفر بازی را به تیم قدرتمند شهرداری سیرجان واگذار کرد.

بانوان سپاهانی تا پیش از این دیدار با ۳۱ امتیاز در رده سوم جدول رده‌بندی قرار دارند و بانوان ارومیه‌ای نیز با ۱۴ امتیاز در نیمه دوم جدول و در رده هشتم هستند.

تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن در این هفته میهمان تیم خلیج‌فارس شیراز است؛ ذوب آهن در هفته گذشته توانست با یک گل از سد پالایش گاز ایلام عبور کند و به سه امتیاز دیدار خانگی خود دست یابد. تیم فوتبال بانوان خلیج فارس شیراز هفته گذشته با نتیجه سه بر صفر در مقابل تیم صدر جدولی شهرداری بم شکست خورد تا دست‌ خالی به خانه برگردد.

بانوان ذوب آهن تا پیش از این دیدار با ۳۰ امتیاز در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارند و با یک امتیاز اختلاف در تعقیب همشهری خود تیم فوتبال بانوان سپاهان است. بانوان خلیج‌فارس شیراز با کسب چهار امتیاز از ۱۴ بازی گذشته خود جایگاهی برتر از آخر جدول به دست نیاورده‌اند.

برنامه هفته پانزدهم و جدول لیگ برتر فوتبال زنان به شرح زیر است:

کد خبر 375350

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.