مدرسه حلبیان اعتبار گرفت

معاون فنی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گفت: در اسفندماه ۹۷ هیئت دولت مشخص کرد که مکان مدارس غیرانتفاعی منطبق با طرح تفضیلی و هماهنگ با شهرداری‌ها و بر اساس مقررات ملی ساختمان باشد که در صورت ابلاغ این مصوبه اوضاع بحرانی خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجید نسیمی شامگاه جمعه در نخستین جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان اصفهان با تبریک ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: مدارس غیرانتفاعی بخشی از پتانسیل دانش‌آموزان را در خود جای داده‌اند، اما ضوابط تعیین شده برای فضای این مدارس، شرایط را سخت‌تر خواهد کرد.

وی در خصوص طرح هیئت دولت در مورد مدارس غیرانتفاعی افزود: در اسفندماه ۹۷ هیئت دولت مشخص کرد که مکان مدارس غیرانتفاعی منطبق با طرح تفضیلی و هماهنگ با شهرداری‌ها و بر اساس مقررات ملی ساختمان باشد که در صورت ابلاغ این مصوبه اوضاع بحرانی خواهیم داشت.

معاون فنی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه در سال ۹۷ برخلاف چهار سال قبل اعتبارات خوبی برای تکمیل پروژه‌ها داشتیم، تصریح کرد: اعتبار خوبی برای مدارس خشت‌وگلی درنظر گرفته شده همچنین بالغ بر ۲۴۰ پروژه جدید در این ناحیه شروع می‌شود که اعتبارات آنها هم جذب شده است.

وی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم درصد بیشتری از پروژه‌ها تا ابتدای مهرماه تکمیل شود، اظهار کرد: پروژه همایونی و هنرستان اندیشه جزء پروژه‌های خیرساز ناحیه ۱ است که اعتبارات دولتی هم برای تکمیل پروژه‌های خیرین در نظر گرفته شده است.

نسیمی در خصوص پروژه‌های ناحیه سه آموزش‌وپرورش اصفهان گفت: در این ناحیه پروژه‌های سنگینی داریم که پروژه حیات طیبه با شش میلیارد اعتبار یکی از آنهاست همچنین در پروژه مدرسه پیروزی اقدامات اولیه برای تخریب انجام شده و ۷۰۰ میلیون تومان برای این پروژه اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه در ناحیه چهار پروژه‌های زیادی در دست احداث است، افزود: برای۱۴ پروژه اقدامات لازم انجام شده که شش پروژه تا مهرماه آماده تحویل است، همچنین یک پروژه خیرساز به صورت مجتمع آموزشی از ابتدایی تا دبیرستان است که خیر این طرح اعتبار خوبی برای آن در نظر دارد و امیدواریم تا مهرماه این پروژه در ناحیه چهار آماده تحویل شود.

معاون فنی اداره نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس با بیان اینکه برای مدرسه حلبیان اعتبار خوبی درنظر گرفته شده است، تصریح کرد: پروژه‌های جناب، محکم‌کار، الماسی، موقوفه صارمیه، هنرستان لباف و امام خمینی (ع) تا مهرماه آماده می‌شوند.

وی با اشاره به سه برابر شدن اعتبارات نوسازی مدارس در ناحیه پنج گفت: در ناحیه پنج پروژه‌های محمودآباد، صارمیه و مدرسه دردشتی به آموزش‌وپرورش تحویل داده شده است و تلاش می‌کنیم بازسازی دیوارهای خطرآفرین در پنج مدرسه این ناحیه در اعتبارات ۹۸ دیده شود.

کد خبر 375298

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.