۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۶
کاهش ۰.۲۴ درصدی شاخص کل بورس تهران

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۵۳۲ واحد کاهش پس از یک رشد اولیه به ۲۲۴ هزار و ۵۷ واحد رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران پس از گذران چند روز متمادی با روند افزایشی، امروز در ابتدا با افزایش بیش از دو هزار واحد، به کانال ۲۲۶ هزار واحد وارد شد اما پس از آن با کاهش نامحسوس ۰.۲۴ درصدی به ۲۲۴ هزار و ۵۷ واحد رسید.

حجم معاملات امروز بورس، هشت هزار و ۲۴ میلیون سهم طی ۴۶۰ هزار و ۵۱۵ معامله ثبت، ارزش معاملات بالغ بر ۲۰میلیون و ۲۵۷ هزار و ۵۰۶ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر هشت میلیون و ۶۳۰ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال اعلام شد.

همچنین از تغییرات شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به کاهش ۱۵۳ واحدی شاخص قیمت، کاهش سه‌هزار و ۳۰۹ واحدی شاخص بازار دوم، افزایش ۹۵ واحدی شاخص بازار اول، کاهش یک‌هزار و ۱۸۳ واحدی شاخص صنعت، کاهش ۴۲ واحدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ و کاهش ۵۰ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

در این بین شرکت‌های "ایران‌ مرینوس‌" با نماد(نمرینو۱)، "ح . فنرسازی‌زر" با نماد (خزرح۱) و "ح . توسعه‌شهری‌توس‌گستر" با نماد (وتوسح۱) بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های "ح . سیمان‌ سفیدنی‌ریز" با نماد (سنیرح۱)، "ح . سیمان فارس‌نو" با نماد (سفانوح۱) و "سرمایه‌ گذاری‌ ساختمان‌ایران"‌ با نماد (وساخت۱) بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 375052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.