۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
هدیه کمیته امداد نجف‌آباد به ۳۰۰ زوج

نجف‌آباد- رییس کمیته امداد نجف‌آباد گفت: در ۱۰ ماهه نخست سال گذشته بیش از ۳۰۰ زوج تحت پوشش این نهاد هدیه ازدواج دریافت کردند و همه متقاضیان واجد شرایط با تمهیدات در نظر گرفته شده از کمک‌های تامین جهیزیه برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد، فریدون ابراهیمی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در ۱۰ ماهه نخست سال گذشته بیش از ۳۰۰ زوج تحت پوشش این نهاد هدیه ازدواج دریافت کردند و همه متقاضیان واجد شرایط با تمهیدات در نظر گرفته شده  از کمک‌های تامین جهیزیه برخوردار شده‌اند.

وی ادامه داد: مبلغ پنج میلیون تومان به عنوان هدیه ازدواج فرزندان خانواده‌های تحت پوشش برای بانوان مطلقه یا همسر از دست داده و در صورت ازدواج مجدد سه میلیون تومان هدیه در نظر گرفته شده است.

رییس کمیته امداد نجف‌آباد تصریح کرد: اعزام ۴۰ خانواده به کربلا و بیش از ۷۰۰ خانواده به سفر زیارتی مشهد مقدس در کنار سفرهای زیارتی و تفریحی درون استانی از فعالیت‌های فرهنگی کمیته برای خانواده‌های تحت پوشش بوده است.

ابراهیمی اضافه کرد: هزینه رفت و برگشت و اسکان در سفرهای سه روزه مشهد مقدس با همکاری آستان قدس رضوی تامین می‌شود، شرکت‌کنندگان برای یک وعده نیز مهمان ویژه سفره‌خانه امام رضا(ع) خواهند بود.

وی خاطرنشان کرد: مددجویان این شهرستان در مقابل حوادثی مانند سیل و زلزله و منازل مسکونی تمامی خانواده‌های تحت پوشش شهرستان برای بازه زمانی یک ساله و تا روزهای پایانی آذرماه سال آینده بیمه شدند.

رییس کمیته امداد نجف‌آباد گفت: به همت خیران و وکلای نیکوکار، خانواده‌های تحت پوشش از مشاوره‌های حقوقی یا حضور وکیل در مواردی مانند طلاق، فوت سرپرست و تنظیم دادخواست در موضوعات مختلف برخوردار هستند.

کد خبر 374979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.