بالاخره گودو میاد و ما رو از این وضع نجات میده

بالاخره گودو میاد و ما رو از این وضع نجات میده. پس بیا برای یک بار هم که شده به بهترین وجهی، نماینده این نژاد متعفنی باشیم که تقدیری ظالمانه ما را بهش متصل کرده.....

به گزارش خبرنگار ایمنا، پیمان معادی که این روزها فیلم متری شیش و نیم را بر روی پرده سینماها دارد، با انتشار این عکس در اینستاگرام خود نوشته است:

بالاخره گودو میاد و ما رو از این وضع نجات میده. پس بیا برای یک بار هم که شده به بهترین وجهی، نماینده این نژاد متعفنی باشیم که تقدیری ظالمانه ما را بهش متصل کرده.

چند سال قبل، نمایش در انتظار گودو، اثر ساموئل بکت، به کارگردانی همایون غنی زاده.

ملیکا زارعی یا همون خاله شادونه، با قرار دادن تکه‌هایی از انیمیشن هاکلبریفین در اینستاگرام خود آورده است:

گفتم یکم تنوع لازم هست. کارتون هاکلبریفین

هر وقت پدر الکی هاک در خونشون رو با یک پا باز می‌کرد و قیافه وحشتناکش رو می‌دیدم، واقعاً می‌ترسیدم و دلم برای هاک، همیشه می‌سوخت.

خلاصه این کارتون رو خیلی دوست داشتم، وقتی هم پابرهنه راه می‌رفت، نگران بودم پاهاش زخمی نشه. کلاً همش نگران هاک بودم، حالا کی با این کارتون خاطره داره.

مانی رهنما، خواننده پرطرفدار پاپ کشورمان، با پست کردن عکسی از خود و پسرش در صفحه مجازی‌اش اینگونه نوشته است:

سلام

عکس من و قلبی که بیرون ازم داره میتپه. بهتون معرفیش می‌کنم، پسر پارسا. هربار که می‌بینمت دلم میخواد از تو سینه‌ام بیاد بیرون، بغلش کنم و یه دل سیر ماچش کنم. آره، اما معرفی من، معرفی پدری از پسری نبود. معرفی یک استعداد خاص و هنرمند و معرفی مرد با احساسی هست که به زودی همه را شگفت زده خواهد کرد. پارسا رهنما را به خاطر بسپارید رفقا.

روناک یونسی، بازیگر تلویزیون که چند سالی است به کشور کانادا مهاجرت کرده، با قرار دادن این عکس در صفحه شخصی خود نوشته است:

هیچ چیزی تصادفی اتفاق نمی‌افتد، هیچ چیز. میلیون‌ها امکان وجود دارد و همه چیز ممکن است، اما فقط یک چیز برایت رخ خواهد داد. آن چیزی که برایش آماده و منتظری.

وقتی منتظر آدم‌های عزیز زندگیت باشی، فرودگاه بهترین و قشنگترین جای دنیا میشه و چه عجیب که همه قشنگیها به حال ما بستگی داره. امیدوارم حالتون خوب باشه.

فلور نظری، بازیگر تلویزیون و سینما با انتشار ویدیویی از خود در اینستاگرامش آورده است:

بعضی روزها حال آدم یک جور عجیبی خوب است، خوب که می‌گویم نه اینکه مشکل نباشد ها، نه. خوب یعنی خدا دستت را می‌گیرد مقابل غم‌ها، می‌گوید امروز بنده من باید خوشحال باشد، سراغش نیایید. و تو هی ذوق می‌کنی از خوشی‌های کوچک زندگی، از اتفاقاتی که انتظارش را نداری و می‌شود. من هر روزی که بی انتظار و شاکر چشم گشودم، حالم خوب بود، خوب که می‌گویم نه اینکه به تمام خواسته‌هایم رسیده باشم ها، نه. خوب یعنی خدا را رأس خواسته هام قرار دادم و همه چیز را به او سپردم. امیدوارم حالتون خوب باشه و کاراتون روی روال بیفته.

کد خبر 374950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.