بعید است طرح اصفهان شمالی به نتیجه‌ای برسد

  نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تشکیل اصفهان شمالی به دلیل اینکه وارد حاشیه های زیادی شده، بعید است به نتیجه‌ای برسد.

سید صادق طباطبایی نژاد، که در هفته‌های اخیر امضای خود را از طرح اصفهان شمالی پس گرفته است پیرامون کاهش تعداد امضاهای این طرح  و امکان امضای مجدد آن به خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به طورکلی طرح تشکیل اصفهان شمالی به دلیل اینکه وارد حاشیه های زیادی شده، بعید است به نتیجه ای برسد.

 نماینده مردم اردستان در مجلس شورای اسلامی گفت: فعلا بیشتر آقای ساداتی نژاد طرح اصفهان شمالی را با جدیت دنبال می کنند.

وی افزود: اگر امضاهای طرحی کاهش یابد ممکن است به حد نصاب نرسد، اما حد نصاب تعیین شده آنقدر بالا نیست که طرح اصفهان شمالی نتواند در مجلس مطرح شود و فعلا هم که این طرح امضاهای حداقلی یعنی ۱۵ امضا را با خود دارد و در مجلس هم اعلام وصول شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طرح تشکیل استان اصفهان شمالی در جلسه علنی ۲۰ اسفندماه سال گذشته مجلس شورای اسلامی از سوی هیئت رئیسه مجلس اعلام وصول شد. این طرح از سوی سید جواد ساداتی‌نژاد، نماینده مردم کاشان، آران و بیدگل مطرح گردید و در ابتدا به امضای معدودی از نمایندگان استان اصفهان و نیز برخی نمایندگان استانهای دیگر رسید.

با این وجود، در طی چند هفته گذشته یک منبع آگاه به ایمنا خبر داد که تعدادی از نمایندگان استان که این طرح را امضا کرده بودند از جمله احمد سالک کاشانی نماینده اصفهان، سید صادق طباطبایی نژاد، نماینده اردستان و علی بختیار، نماینده گلپایگان با آگاهی از  اشکالات این طرح امضای خود را پس گرفته‌اند.

کد خبر 374928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • US ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    0 9
    100 امضا دارد
  • م IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    7 0
    این طرح کلا 30 امضا داشت که 26 امضا مربوط به نماینده دیگر استانها به خصوص نمایندگان استان های آذربایجان غربی و شرقی و چهارمحال و بختیاری بود(!) و چهار امضا هم نماینده های استان اصفهان. یعنی از 30نماینده استان اصفهان فقط 4 نفر این طرح را امضا کرده بودند. از آن چهار نفر هم سه نفرشان امضا های خود را پس گرفته اند و الان تنها آقای ساداتی نژاد نماینده کاشان به اضافه 25 نماینده استان های دیگر باقی مانده اند. البته اگر آن نماینده های غیر استان اصفهانی هم اهل تعقل باشند حتما امضای خود را پس خواهند گرفت چون پیگیری طرحی که هیچ کس در اصفهان از آن حمایت نمی کند دیگر فقط رسواکردن امضا کنندگان آن نیست بلکه اعلام جنگ علنی علیه مردم و مسئولان یک استان دیگر است! اگر قرار باشد نمیندگان دیگر استانها برای تفکیک یک استان دیگر طرح بدهند بد نیست که نمایندگان اصفهان هم طرح تفکیک استان تهران یا چهارمحال یا دیگر استانها را تهیه کنند!
  • IR ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۶
    7 0
    این طرح از اول هم اشتباه بود
  • أصفهان IR ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۲
    0 0
    متاسفانه امروز توكمسيون شوراها تصويب شد
  • مهران IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۱۷
    6 0
    اگر تنها سند قابل مشاهده یعنی سایت مجلس را در نظر بگیریم که با ثبت تصویب کمیسیون شوراها هم به روز شده، نام 3 نماینده استان که گفته اید منابع آگاه خبر از پس گرفتن امضای آنها داده اند، هنوز در میان 33 نماینده امضا کننده طرح دیده می شود.