«سحرخیز تر از صبح» جشنی برای پاسداشت کارگران

مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهرداری اصفهان به مناسبت روز کار و کارگر جشنی را به مدت پنج روز در شهر رویاها با عنوان «سحرخیز تر از صبح» برای پاسداشت کارگران شهرداری اصفهان برگزار کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ایمان حجتی صبح امروز-شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۹۸- در برنامه رادیویی«سلام اصفهان» اظهارکرد: شهرداری اصفهان امسال تلاش کرد تا راههای ارتباطی خود با تمام سطح این نهاد از جمله کارگران را توسعه دهد.

وی با بیان اینکه سال گذشته به مناسبت «شب یلدا» تعدادی از مدیران شهری در کنار کارگران شهرداری این شب را جشن گرفتند، افزود: امسال نیز به مناسبت روز کار و کارگر جشنی با عنوان «سحرخیز تر از صبح» ویژه کارگران شهرداری همراه با خانواده آنها در شهر رویاها تدارک دیده شده است.

مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: جشن «سحرخیز تر از صبح» به مدت پنج روز در شهر رویاها همراه با برنامه‌های شاد و متنوع برگزار می‌شود که در این برنامه کارگران پس از حضور در جشن، به صورت رایگان از امکانات تفریحی این شهربازی استفاده می‎کنند.

وی تصریح کرد: این جشن تا فردا یکشنبه ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری ادامه خواهد داشت تا تمام کارگران شهرداری در بخش‌‎های مختلف همراه با خانواده‌های خود بتوانند در آن شرکت کنند.

حجتی کارگران را مایه افتخار و مباهات دانست و تاکید کرد: شهرداری اصفهان قدردان زحمات کارگران خود در تمام بخش‌ها بوده و همواره سعی کرده تا به مناسبت‌های مختلف از آنها قدردانی کند.

کد خبر 374918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.