آگاهی شهروندان درمورد اوتیسم را افزایش دهیم

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان از همکاری این اداره با سازمان بهزیستی استان در برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی همزمان با روز جهانی اوتیسم خبر داد و گفت: افزایش آگاهی عمومی شهروندان درمورد بیماری اوتیسم در دستور کار مدیران حوزه سلامت است.

فریناز تولائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان به بیماری اوتیسم در سال‌های اخیر به ویژه در رده سنی کودک و نوجوان اظهارکرد: اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان با همکاری سازمان بهزیستی و با هدف ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی شهروندان در زمینه شناسایی و تشخیص علائم مربوط به بیماری اوتیسم، اقدام به برپایی غرفه‌های ارائه خدمات مشاوره‌ای در زمینه این بیماری در سطح شهر و اجرای تبلیغات شهری با محتوای آموزشی کرده است.

وی با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌ای با هدف گرامیداشت روز جهانی اوتیسم گفت: این ویژه‌برنامه با شعار جهانی "فناوری‌های یاری‌رسان، مشارکت فعال" و با حضور مدیران شهری و عموم شهروندان امروز (یکشنبه) از ساعت ۱۴ الی ۱۷ در سالن کنسرت مجموعه سیتی‌سنتر برگزار می‌شود.

رییس اداره توسعه فرهنگ سلامت شهرداری اصفهان تصریح کرد: اجرای برنامه‌های شاد و متنوعی همچون نمایش، استندآپ کمدی و اجرای موسیقی توسط کودکان مبتلا به بیماری اتیسم از بخش‌های این ویژه‌برنامه خواهد بود.

کد خبر 374905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.