پیروزی طلایی پوشان مقابل ماشین سازی/ امید قهرمانی همچنان زنده است

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر ماشین سازی به ۳ امتیازی تیم پرسپولیس در صدر جدول رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال، امروز از ساعت ۱۹ و ۱۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و ماشین سازی تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و ماشین سازی تبریز

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: حدود ۱۰ هزار نفر

گل‌ها: کی روش استنلی (دقیقه ۲۰) و مهرداد محمدی (دقیقه ۵۶) برای سپاهان

اخطار: عزت الله پورقاز (دقیقه ۵۳) و محسن مسلمان (دقیقه ۶۰) از سپاهان ، سعید آقایی (دقیقه ۸۷) و محمد کریمی (دقیقه ۹۰) از سپاهان

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، محمدرضا مهدی زاده، سعید آقایی، مهدی کیانی، محسن مسلمان (۶۳- حامد بحیرایی)، محمد کریمی، سجاد شهباززاده، مهرداد محمدی (۷۹- جلال الدین علی محمدی) و کی‌روس استنلی سوارز (۸۳- علی قربانی)

سرمربی: امیر قلعه نویی

ماشین سازی: فرناندو دخسوس، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید محمد خرم‌الحسینی (۵۸- محسن یوسفی)، سید احمد مهدی‌زاده، عزیز معبودی، احمدرضا زنده‌روح (۷۳- احسان تاییدی)، سعید مهری، مسیح زاهدی، یوسف سیدی (۴۹- جای کویتونگو)، فرید بهزادی‌کریمی و رضا خالقی‌فر

سرمربی: رضا مهاجری

داور: حسن اکرمی

شرح بازی:

سپاهان بعد از تساوی پر حاشیه برابر پرسپولیس برای زنده نگه داشتن امیدهای قهرمانی خود پا به بازی با ماشین سازی در ورزشگاه خانگی گذاشته بود. سپاهان که سیاوش یزدانی را در قلب دفاع در اختیار نداشت بازی را هجومی آغاز کرد اما از همان ابتدای بازی در دفاع ضعیف بود و موقعیت‌های خطرناکی به ماشین سازی می‌داد که با بی دقتی مهاجمان تیم مهمان تبدیل به گل نشد. سپاهان پس از چند حمله نصفه و نیمه در اواسط نیمه نخست توسط کی‌روش به گل رسید و نیمه نخست را با همین گل به سود خود به پایان رساند.

در نیمه دوم سپاهان برای تثبیت برتری خود بازی را هجومی آغاز کرد و حدود ۱۰ دقیقه بعد از آغاز بازی این مهرداد محمدی بود که گل دوم سپاهان را به ثمر رساند. دقایق باقیمانده بازی با حملات جسته گریخته ماشین سازی و ضد حملات سپاهان همراه بود که هیچ کدام تبدیل به گل نشد تا بازی با همان دو گل به پایان برسد.

شرح گل:

۰-۱ (۲۰- سپاهان)- ارسال از سمت چپ با ضربه سر کی روش استنلی به گل اول سپاهان تبدیل شد.

۰-۲ (۵۶- سپاهان)- نفوذ سعید آقایی با ارسال تیز و زمینی او از سمت چپ همراه شد که توپ پس از رد شدن از کی روش به مهرداد محمدی رسید و او با ضربه ای مطمئن از چند قدمی دروازه برتری سپاهان را دو برابر کرد.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۹- ارسال آقایی از سمت چپ با ضربه مهرداد محمدی در حالتی نامتعادل همراه شد که توپ را دخسوس از روی خط دروازه بیرون آورد البته خیلی ها اعتقاد داشتند توپ تبدیل به گل شده است.

دقیقه ۲۵- ارسال از سمت چپ سپاهان در تیر دور با دفع مدافعان ماشین سازی راهی کرنر شد.

دقیقه ۲۶- ارسال کرنر توسط محمد کریمی ابتدا با ضربه سر خطرناک سجاد شهباززاده همراه شد که توپ از روی خط دروازه برگشت داده شد و در ادامه نیز ضربه ریباند را کی روش زد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۷- ارسال سعید آقایی از سمت چپ با ضربه سر شیرجه ای کی روش استنلی همراه شد اما توپ از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۳۵- شوت پای چپ احمدرضا زنده روح از پشت محوطه جریمه را پیام نیازمند جمع کرد.

دقیقه ۴۰- شوت رضا خالقی فر از فاصله ای ۲۵ متری با فاصله از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۱- در یک ضد حمله توپ در موقعیتی عالی به خرم الحسینی رسید که ضربه بی دقت او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۳- خرم الحسینی باز هم درون محوطه جریمه سپاهان ضربه خطرناکی زد که این بار توپ با اختلافی بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۷- در یک ضد حمله مهرداد محمدی در پشت محوطه جریمه توپ را به شهباززاده سپرد و ضربه خطرناک او با اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۵۱- حرکت زیبای سعید آقایی در سمت چپ و دریبل دو مدافع ماشین سازی با ارسال خطرناکش همراه که توپ به محمدی رسید و ضربه خطرناک او با اختلافی ناچیز به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲- شوت خطرناک فرید کریمی از بالای تیر افقی سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۳- توپ در محوطه جریمه به مهرداد محمدی رسید که ضربه محکم و بی دقت او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۷- ارسال از سمت راست در پشت مدافعان سپاهان در موقعیتی خطرناک به کنعانی زادگان رسید که ضربه او در حالتی نامتعادل زده شد و از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۵- ضربه خطرناک سعید مهری با اختلافی بسیار ناچیز از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۸۹- در یک ضد حمله توپ در موقعیتی خطرناک به قربانی رسید که ضربه او از چند قدمی دروازه با برخورد به مدافع ماشین سازی در دستان دخسوس قرار گرفت.

اتفاق ویژه:

شعارها و تشویق های معنادار سپاهانی ها در حمایت از سیاوش یزدانی و امیر قلعه نویی در واکنش به حواشی اخیر اتفاق ویژه این دیدار بود.

بهترین بازیکن:

مهدی کیانی و سعید آقایی بهترین های سپاهان در این دیدار بودند.

کد خبر 374850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.