۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
مذاکره بی‌فایده است

نجف‌آباد- امام جمعه نجف‌آباد گفت: تحولات سیاسی اخیر و اقدامات آمریکا به خوبی نشان داد که دشمن غیرقابل اعتماد بوده و نمی‌توان روی مذاکره با آن حساب کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بیان داشت: خروج آمریکا از برجامی که سال‌ها برایش مذاکره کردیم و تشدید تحریم‌ها در زمینه‌های مختلف، همه نشان دهنده ضعیف شدن بیش از پیش دشمنان و استیصال آن‌ها در مقابله با ایران اسلامی است.

حسناتی بر بصیرت آحاد مختلف جامعه در مقابله با دشمن تاکید داشت و اضافه کرد: طبقات متوسط رو به پایین، تمامی فشار اقتصادی ایجاد شده را تحمل می‌کنند و مسئولان در رده‌های مختلف بایستی درمسیر کاهش این معضلات تلاش کنند.

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد به تلاش بیگانگان برای سوء استفاده از مطالبات به حق اقشار مختلف اشاره کرد و گفت: معلمان و کارگران شریف جامعه ما با وجود تمامی کمبودها و موانع، به بهترین شکل خواسته‌های خود را مطرح کرده و اجازه نداده‌اند که کرامت آن‌ها تحت شعاع چنین مسائلی قرار گیرد.

بیان اهمیت استفاده از فرصت ارزشمند ماه مبارک رمضان آخرین مطلبی بود که حسناتی با تشریح آن افزود: با آمادگی و برنامه‌ریزی لازم بایستی از این فرصت برای تزکیه نفس، تدبر و تفکر بیشتر در قرآن، کسب معارف دینی و پیشرفت در عرصه‌های معنوی استفاده کرد.

کد خبر 374819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.