سوء‌مدیریت و فساد مهمترین آسیب‌های نظام اداری و اقتصادی کشور

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: سوء‌مدیریت و فساد مهمترین آسیب‌های نظام اداری و اقتصادی کشور است، اما این مسائل نباید باعث بی‌اعتقادی به مبانی اسلام و انقلاب شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به فرارسیدن روز کارگر خاطرنشان کرد: کارگران مهمترین رکن اقتصاد و صنعت کشور هستند که با وجود معضلات معیشتی و کمبود حقوق و مزایای شغلی همچنان به آرمان‌های انقلاب پایبند هستند.

وی با بیان اینکه حفظ کرامت کارگران در آیات و روایات زیادی مورد تأکید قرار گرفته است اظهار کرد: مسئولان باید برای رفع معضلات معشتی و تأمین امنیت شغلی کارگران بیشتر تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: «شهید مطهری» اسلام شناسی والامقام و فقیهی وارسته بود که آثار گرانقدر ایشان بهترین منبع برای ترویج فرهنگ و اندیشه اسلامی است.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه ولایت فقیه، علما و مراجع مهترین هدف تهاجم فرهنگی دشمن هستند تأکید کرد: معلمان باید مبانی اعتقادی اسلامی را ترویج و دانش‌آموزانی پایبند به این ارزش‌ها تربیت کنند.

وی گفت: سوء‌مدیریت و فساد مهمترین آسیب‌های نظام اداری و اقتصادی کشور است، اما این مسائل نباید باعث بی‌اعتقادی به مبانی اسلام و انقلاب شود.

امام جمعه شهرضا با اشاره به بخش‌هایی از سخنان رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات کشور باید جناح‌گرایی و گرایشات سیاسی افراطی جای خود را به ارزش‌هایی مانند تلاش جهادی و ولایتمداری برای رفع معضلات مردم بدهد.

افرادی با سوء‌استفاده از مقام خود به کشور خیانت می‌کنند

حجت‌الاسلام یعقوبی ادامه داد: انقلاب اسلامی حاصل تلاش همه مردم ایران بود، بنابراین نباید اجازه دهیم گروهی از افراد با سوء‌استفاده از جایگاه خود یا بداخلاقی سیاسی؛ به کشور، انقلاب و مردم خیانت کنند.

وی با اشاره به درپیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: افرادی از هم‌ اکنون به دنبال تخریب نامزدهای احتمالی انتخابات و ایجاد اختلاف بین مردم هستند در حالی که یکی از مهمترین اهداف انقلاب، انتخاب افراد اصلح و اتحاد ملت ایران بوده است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه اختلافات جزئی نباید باعث تقابل مسئولان شود اظهار کرد: اختلاف مردم و مسئولان، اقتدار کشور و نظام را مخدوش و دستیابی به اهداف انقلاب را با چالش مواجه می‌کند.

سند ۲۰۳۰ خاکریز مقدم دشمن

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه سند ۲۰۳۰ خاکریز مقدم دشمن برای مقابله با ارزش‌های انقلابی است تصریح کرد: دشمن قصد دارد با اجرای این سند، دانش‌آموزان را به سربازان دشمن و نیروهای در خدمت بیگانه تبدیل کند.

وی با اشاره به قتل یک طلبه در همدان خاطرنشان کرد: مردم همدان برای محکومیت این واقعه در صحنه حاضر شدند، اما باید توجه کنیم که اینگونه اقدامات نتیجه فعالیت‌های دشمن در تخریب چهره و جایگاه افراد بانفوذ و کارآمد است.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه کشور در شرایط جنگ اقتصادی با آمریکا قرار دارد تأکید کرد: در شرایطی که دشمن همه توان خود را برای ضربه‌ زدن به انقلاب و حتی براندازی آن به کار گرفته است، عده‌ای در داخل کشور با سوء‌استفاده از شرایط ایجاد شده، باعث گرانی کالا و تشدید نوسانات بازار می‌شوند.

کد خبر 374816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.