مشکلات جوی آباد در سطح استان بررسی شود

عضو شورای شهر خمینی شهر گفت: مشکلات موجود در محله جوی آباد استانی است و باید رسیدگی به این مشکلات در سطح استان انجام شود.

محمدحسین رضایی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شوراها پارلمان محلی کشور هستند، اظهار کرد: شوراها جایگاه رفیعی دارند چرا که نشانگر نظام مردم سالاری دینی هستند.

وی با بیان اینکه اصفهان مشکلاتی برای خمینی شهر داشته است، افزود: نمونه این امر محله جوی آباد است، مشکلات این محله مشکلاتی استانی است و باید بیش از گذشته به مشکلات این محله که از سرریز جمعیت اصفهان به وجود آمده رسیدگی شود.

عضو شورای اسلامی خمینی شهر  با اشاره به وجود روستاهای محروم در خمینی شهر تصریح کرد: متاسفانه اختصاص بودجه‌های کم تا به حال نتوانسته این روستاها را آباد کند و امیدواریم مسئولان دید ویژه‌ای به این شهرستان داشته باشند.

رضایی با تاکید بر لزوم کاهش نگاه‌های دوگانه در خصوصِ خمینی شهر گفت: چگونه است که دانشگاه صنعتی که در حریم خمینی شهر است را متعلق به اصفهان اما محله جوی آباد که در حریمِ اصفهان است را متعلق به خمینی شهر می‌دانند؟ باید از این دوگانگی نگاه‌ها کاسته شود.

وی با اشاره به اینکه تملک دارایی‌ها در شهرستان خمینی شهر نه واقعی است نه منطقی، تصریح کرد: بودجه تملک دارایی این شهرستان با وجود داشتن مساحت کم و جمعیت زیاد بسیار اندک است که آنهم محقق نمی‌شود.

عضو شورای اسلامی خمینی شهر با بیان اینکه خمینی شهر جاده‌های بین شهری کمی دارد، افزود: جاده‌های این شهرستان در حریم داخلی و بیشتر در حریم اصغرآباد و خمینی شهر هستند که امیدواریم این جاده‌ها بین شهری اعلام شوند و قیر رایگان بیشتری به این شهرستان اختصاص دهند.

وی با تاکید بر ایمن نبودن اتوبان خمینی شهر به نجف آباد بر اساس پدافند غیرعامل، اظهار کرد: بحث تفکیک توسط بنیاد مسکن ضرر هنگفتی به دهیاری‌ها زده است و اگر موضوع هزینه‌های تفکیک حل شود روستاها چنین مشکلات عدیده‌ای نخواهند داشت.

کد خبر 374759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.