از حقوق حقه کارگران کوتاه نمی‌آییم

معاون توسعه منابع انسانی شهردار تهران گفت: کارگران ستون توسعه کشور هستند و در صف نخست جنگ اقتصادی قرار دارند و از حقوق حقه کارگران کوتاه نمی‌آییم و برای آن تلاش می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، ابراهیم شیخ، در حاشیه همایش روز کارگر که روز گذشته –چهارشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه- در فرهنگسرای بهمن برگزار شد با بیان اینکه پایش سلامت کارگران شهرداری در سال ۹۸ نیز آغاز شده است، اظهار کرد: سال گذشته ۱۷ هزار و ۳۰۰ کارگر شهرداری تهران پایش سلامت و سه هزار نفر به مراکز درمانی ارجاع شدند.

وی افزود: بازخرید انگیزشی کارگران رسمی، اصلاح عناوین شغلی و ابلاغ دستورالعمل ساماندهی نیروهای اجرایی ۱۳۷، مشارکت نمایندگان کارگران در تصمیم‌گیری‌ها و برگزاری شورای اسلامی کار از جمله اقدامات معاونت توسعه منابع انسانی در سال گذشته است.

معاون شهردار تهران با بیان اینکه از حقوق حقه کارگران کوتاه نمی‌آییم و برای آن تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: کارگران ستون توسعه کشور هستند و در صف نخست جنگ اقتصادی قرار دارند

وی گفت: روز کارگر تنها تقدیر از یک قشر نیست بلکه در شرایط حساس کنونی که نیازمند کار و تولید بیشتر هستیم باید به کارگران ارج بگذاریم.

منبع: ایرنا

کد خبر 374721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.