۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۴۲
تداوم روند افزایشی بازار بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با پنج هزار و ۶۲۳ واحد افزایش نسبت به روز کاری گذشته به ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحد رسید و بدیت ترتیب بازهم رکورد خود را شکست.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران با افزایش پنج هزار و ۶۲۳ واحدی ( معادل ۲.۶۹درصد) به ۲۱۴ هزار و ۸۶۷ واحد رسید؛ این دومین باری است که بورس تهران در هفته جاری رکورد می زند. حجم معاملات امروز بورس پنج هزار و ۸۸۰ میلیون سهم و تعداد معاملات نیز ۴۴۸ هزار و ۹۹۹ معامله اعلام شد.

همچنین ارزش معاملات امروز بالغ بر ۱۶ میلیون و ۱۲۵ هزار و ۲۳۸ میلیون ریال و ارزش بازار نیز بالغ بر هشت میلیون و ۲۳۲ هزار و ۳۵۱ میلیارد ریال شد.

از دیگر تغییرات شاخص‌های بورس می توان به افزایش یک‌هزار و ۶۲۰ واحدی شاخص قیمت، افزایش سه هزار و ۹۸۱ واحدی شاخص بازار اول، افزایش ۱۱ هزار و ۹۵۸ واحدی شاخص بازار دوم ، افزایش پنج هزار و ۴۱۰ واحدی شاخص صنعت، افزایش ۳۱۴ واحدی شاخض ۳۰شکرت بزرگ و افزایش ۲۵۴ واحدی شاخص ۵۰ شرکت بزرگ اشاره کرد.

دراین بین شرکت‌های سرمایه گذاری صدرتامین با نماد(تاصیکو۱)، پارس‌سویچ‌ با نتماد(بسویچ۱) و تولیدی‌ کاشی‌ تکسرام با نماد(‌کترام۱) بیشترین افزایش قیمت و شرکت‌های ح . سرمایه‌ گذاری‌ شاهد با نماد (ثشاهدح۱)، کیمیدارو با نماد(دکیمی۱) و سرمایه‌گذاری‌بهمن با نماد(‌وبهمن۱) بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

کد خبر 374442

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.