نشد که بشه!

صد و هشتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد "

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نشد که بشه"، عنوان اصلی این رسانه است که اشاره به تساوی بدون گل دیدار حساس شب گذشته (جمعه) تیم‌های سپاهان و پرسپولیس دارد. زردپوشان اصفهانی که به قصد کسب سه امتیاز این دیدار به آزادی رفته بودند بازی را هجومی آغاز کردند اما هیچ یک ازتوپ‌های آن‌ها به گل تبدیل نشد تا امیدهای قهرمانی تقریبا برای این تیم تمام شود.

"ذوب آهن تراکتور را از دور خارج کرد"، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به پیروزی ۲ بر صفر ذوب آهن برابر تراکتور از رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ برتر پرداخته است. دیداری که در ورزشگاه فولادشهر برگزار شد و شاگردان منصوریان با یک بازی حساب شده موفق به کسب پیروزی شدند و تراکتور را از کورس قهرمانی خارج کردند.

"هیجان الکلاسیکوی ایران در فوتبال به وقت اصفهان"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتاد و یکمین روزنامه اینترنتی "فوتبال اصفهان" است که اشاره به برگزاری سی و چهارمین ویژه‌برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در فرهنگسرای اسوه با حضور چهره‌های سرشناس پیشکسوت فوتبال ایران به عنوان کارشناس و حضور پرشور هواداران دارد.

"هواداران پرسپولیس به اصفهان نیایند"، تیتر پایانی صفحه نخست "فوتبال اصفهان" است که به نقل از سیاوش یزدانی و پس از برخوردهای بد روز گذشته پرسپولیسی‌ها با هواداران سپاهان بیان شده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 374247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.