۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰
برگزاری کارگاه های آفرینش یک ایده

به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس دانشگاه باهاوس کارگاه های آفرینش ایده از ۲۳ تا ۲۸ اردیبهشت در اصفهان برگزار می شود.

اندیشه مشیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس دانشگاه باهاوس، ورکشاپ یک هفته ای خلق یک ایده به سبک باهاوس، همزمان در ۱۰ کشور برگزار می شود.

مدیر زنجیره فرهنگی ایوان ادامه داد: باهاوس یکی از مهترین دانشگاه های معماری و هنر جهان است و به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس این دانشگاه (مدرسه)، کارگاه های آن برای اولین بار در ایران نیز برگزار می شود.

وی افزود: دانشگاه باوهاوس شهر وایمار آلمان خود را دانشگاهی توصیف می کند که بیشترین تمایل را به تجربه کردن روش های نوین نشان داده و با روی گشاده با ایده های جدید روبرو شده و رویکردی خلاق بخصوص جهت نزدیکی به تعامل با کار صنعتی از خود نشان می دهد. یکی از نقاط قوت این دانشگاه در کنار بهره گیری از شیوه های بیان هنری، استفاده پیشرفته از رسانه های جدید است.

مشیری در خصوص کارگاه های این دوره گفت: پنج کارگاه همزمان در سه رشته گرافیک، طراحی صنعتی و معماری در خانه صفوی برگزار خواهد شد و علاقه مندان می توانند برای ثبت نام در این دوره ها رزومه خود را به تلگرام ۰۹۱۳۸۰۳۹۲۹۵ و یا ایمل info@ivangroup.org  ارسال کنند.

مدیر زنجیره فرهنگی ایوان اضافه کرد: به شرکت کنندگان در این دوره گواهینامه معتبر از دانشگاه باهاوس ارائه می شود و تمامی دانشجویان حاضر در هر یک ازچهار کارگاه ذکر شده می توانند در روز آخر در این کارگاه شرکت کنند

کد خبر 374244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.