اقتصاد تک‌محصولی، آسیب‌ تحریم‌ها را افزایش می‌دهد

شهرضا - امام جمعه شهرضا گفت: اقتصاد تک‌محصولی و وابسته به نفت، آسیب ناشی از تحریم‌ها را افزایش می‌دهد و دشمنان را گستاخ‌تر می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، حجت‌الاسلام سیف‌الله یعقوبی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان، با اشاره به اهمیت فعالیت‌های فرهنگی، اظهار کرد: دشمن مشغول ایجاد شبهات اعتقادی برای نسل جوان و نوجوان جامعه، باهدف مقابله با تعالیم اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

وی با اشاره به آغاز دهه تکریم و غبارروبی مساجد، تأکید کرد: باید همه شرایط برای استقبال از ماه مبارک رمضان و عبادت بندگان خدا، فراهم شود.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه انقلاب اسلامی زمینه اجرای احکام اسلامی را فراهم کرده است، خاطرنشان کرد: ترویج احکام و دستورات شریعت مقدس اسلام در همه بخش‌ها، به ویژه در مراکز تجمع جوانان، بسیار با اهمیت است.

شورا، نهادی برای هم‌فکری

حجت‌الاسلام یعقوبی با اشاره به در پیش بودن روز شوراهای اسلامی، تصریح کرد: شوراهای اسلامی، مهمترین نهاد هم‌فکری مردم برای اداره امور شهر است.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع کارگران، یادآور شد: کارگران، مهمترین رکن اقتصاد هر کشور هستند؛ بنابراین مسئولان باید برای رفع مشکلات این قشر از جامعه که تاکنون با کمترین امکانات، بیشترین خدمات را ارائه کرده‌اند، تلاش کنند.

امام جمعه شهرضا اضافه کرد: تحریم‌های اقتصادی آمریکا نمی‌تواند در اراده مستحکم ملت ایران برای تحقق آرمان‌های انقلاب خللی وارد کند.

آمریکا نمی‌تواند صادرات نفت ایرن را به صفر برساند

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه تحریم‌های اقتصادی نمی‌تواند صادرات نفت ایران را به صفر برساند، تأکید کرد: هرقدر نیازداشته باشیم نفت صادر می‌کنیم، آمریکایی‌ها نمی‌توانند در برابر ملت فعال و مسئولان بیدار ایران اسلامی موفق شوند.

وی با بیان اینکه دشمن به دنبال ناامید کردن مردم است، اظهار کرد: افرادی در داخل کشور با بی‌انصافی و افزایش بهای کالا و خدمات از موقعیت ایجاد شده سوء‌استفاده می‌کنند.

امام جمعه شهرضا با بیان اینکه مردم مهمترین پشتوانه انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: اقدامات خصمانه آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند، آنان از قدرت انقلاب اسلامی که متکی بر مردم است می‌ترسند.

حجت‌الاسلام یعقوبی با بیان اینکه خام‌فروشی نفت، اقتصاد کشور را وابسته و آسیب‌پذیر کرده است، تأکید کرد: دشمن پس از شکست در همه عرصه‌های مقابله با نظام اسلامی، از نواقص اقتصادی استفاده می‌کند تا به اهداف خود برسد.

انتقاد از بی‌رونقی جشن‌های نیمه شعبان

وی با انتقاد از بی‌توجهی به اعیاد نیمه‌شعبان، خاطرنشان کرد: دشمن با همه توان به دنبال ضربه زدن به مبانی انقلاب و اسلام است، در چنین شرایطی کسانی که به مراسم‌های دینی و مذهبی بی‌توجه هستند، خواسته یا ناخواسته از دشمن پیروی می‌کنند.

امام جمعه شهرضا ادامه داد: رمز موفقیت در جبهه مبارزه با استکبار ایستادگی است، وی تصریح کرد: کسانی که در داخل کشور از آمریکا و مذاکره با آن استقبال می‌کنند، در واقع خائنان به ملت و کشور هستند.

کد خبر 374101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.