رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است

نطنز- امام جمعه موقت نطنز گفت: رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم آمریکا برای ضربه زدن به ایران بی‌نتیجه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز ، حجت‌الاسلام ابوالفضل مجیدی تبار، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر نطنز ضمن اشاره به سخنان‌ رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگران به مناسبت هفته کارگر، با بیان اینکه رونق تولید از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی است، اظهارداشت: اگر اقتصاد مقاومتی محقق شود، تصمیم ایادی استکبار به سرکردگی آمریکا برای ضربه زدن به ایران بی‌نتیجه خواهد شد.

امام جمعه موقت نطنز با گرامیداشت دهه غبار روبی مساجد اظهار داشت: مسجد مرکز انسان سازی و دانشگاهی برای یادگیری تقوا و نیز مرکزی برای درک و فهم و بردگی و اطاعت از خداوند است.

وی با بیان اینکه همه ما در مسجد سهم داریم، بر لزوم مشارکت در نظافت و سلامت و نیز حضور در جماعات مسجد تاکید کرد.

حجت الاسلام مجیدی تبار عنوان کرد: جوانان رونق مساجد را نگه دارند چرا که مسجد سنگر همه مذاهب است.

خطیب جمعه نطنز در ادامه خطبه بابیان اینکه آمریکا درصدد تحریم نفت ایران و به صفر رساندن صادرات آن است، ابراز داشت: به فرموده مقام معظم رهبری هرچقدر اراده کنیم می‌توان نفت صادر کرد اما این ‌یک فرصتی برای رهایی اقتصاد از وابستگی به نفت است که امیدواریم مجلس و دولت تمهیدات لازم را برای آن اندیشه کنند.

مجیدی تبار به اعدام ۳۷ نفر در عربستان به اتهام تروریست بودن نیز اشاره و تصریح کرد: همه دنیا امروز می‌دانند که عربستان و حامیان آن‌ها ازجمله کشورهای مهد و صادرکننده تروریست هستند و در شرایطی این افراد گردن زده شدند که جز حرف منطقی و برابری، خواسته دیگری نداشتند.

وی سکوت سران کشورهای غربی و مدعیان دفاع از حقوق بشر را نسبت به این‌گونه رفتارها محکوم نمود و گفت ملت‌های مسلمان باید اعتراض خود را نسبت به این رفتارها اعلام کنند.

کد خبر 374097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.