این یک جنگ تمام عیار است

صد و هشتادمین  شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "از رکورد هت تریک و نماد ٥ پاسداری کنید"، عنوان اصلی این رسانه است که به نقل از مرتضی رمضانی‌راد، مدیر رسانه‌ای اسبق باشگاه سپاهان بیان شده است، در قسمتی از مطلب مربوط به این این تیتر آمده است:

با توجه به اینکه در آستانه بازی فوق حساس سپاهان و پرسپولیس هستیم لازم است تا کادر فنی و بازیکنان سپاهان بیش از پیش به این نکته واقف شوند که چرا باید پرسپولیس را در تهران شکست دهند و به غیر از تلاش برای رسیدن سپاهان به جام، چرا باید هر طور شده مانع قهرمانی مجدد سرخ ها شوند.

رکورد هت تریک قهرمانی در لیگ برتر در اختیار سپاهان است. این رکورد در فصل یازدهم و در فصلی که دو تیم پر ستاره و گران‌قیمت استقلال تهران و تراکتور سازی رقبای پسران طلایی در مسیر قهرمانی بودند به دست آمد تا سپاهانی‌ها خشنود از رسیدن به رکورد هت تریک و همینطور سابقه حضورشان در جام باشگاه‌های جهان شعار هت تریک قهرمانی، سپاهان جهانی" را سر دهند.

 چند سال بعد قهرمانی سپاهان در فصل چهاردهم  باعث شد تا قهرمانی های این تیم در لیگ برتر به عدد ۵ برسد و این عدد در جشن قهرمانی از سوی هواداران و بازیکنان به شکل‌های مختلف نشان داده شد تا تبدیل به نماد عددی سپاهانی‌ها شود و آن‌ها بعد از قهرمانی فصل چهاردهم همیشه در تصاویر هواداری و کری خوانی‌های خود این عدد ۵ را نشان دهند.

حالا در صورت قهرمانی پرسپولیس در لیگ امسال یک رکورد بزرگ سپاهان دست یافتنی و نماد آن‌ها هم مخدوش می‌شود.

قهرمانی مجدد برانکو در لیگ برتر یعنی هت تریک قهرمانی، موضوعی که باعث می‌شود انحصار سپاهان در این افتخار بزرگ شکسته شود،  ضمن اینکه با قهرمانی سرخ‌های تهران، عدد کاپ‌های لیگ برتری‌شان به ۵ می‌رسد و آن‌وقت ضمن اینکه سپاهان عنوان پرافتخارترین تیم لیگ برتری را باید با پرسپولیس به اشتراک بگذارد در ادامه عدد ۵ به عنوان نماد کری خوانی‌هایی این تیم و هوادارانش می‌شود.

"این یک جنگ تمام عیار است" دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به نقل از سایت روزنامه نصف جهان آمده است که فردا یک الکلاسیکوی واقعی را بین تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در تهران شاهد خواهیم بود. دیداری که در صورت کسب سه امتیاز آن توسط سرخ‌پوشان تکلیف قهرمان لیگ تا حدودی مشخص خواهد شد. به همین خاطر نیز برانکو این دیدار را فینال لیگ خوانده است. از نکات جالب توجه این دیدار تقابل علیپور و کی‌روس استنلی برای کسب آقای گلی لیگ برتر می‌باشد و از سوی دیگر طبق آمار سپاهان در سه دیدار گذشته خود که در تهران برگزار شده همواره پیروز میدان بوده است.

       "سپاهان -پرسپولیس را در فرهنگسرای اسوه تماشا کنید"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هشتادمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که خبر برگزاری سی و چهارمین ویژه‌برنامه فوتبال به وقت اصفهان با محوریت پخش دیدار تیم‌های سپاهان و پرسپولیس را در فرهنگسرای اسوه را می‌دهد. این ویژه برنامه از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه با حضور مهمانان و آیتم‌های ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

"ذوب آهن بالا و بالاتر می‌رود" تیتر پایانی صفحه نخست "فوتبال اصفهان" است.

برای مشاهده صفحات اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 374073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.