مردم در چهل سالگی انقلاب اوج بلوغ خود را به نمایش گذاشتند

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم ایران به رغم همه مشکلات معیشتی و دشمنی های آمریکا، در مراسم چهل سالگی انقلاب اسلامی اوج بلوغ و پختگی خود را به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، نصرت الله لطفی امروز چهارشنبه -۴ اردیبهشت- در همایش تجلیل از یاوران مراسم چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: سال گذشته همه عوامل دست به دست هم داده بودند تا مراسم چهل سالگی انقلاب به خوبی برگزار نشود، اما ملت ایران باشکوه ترین مراسم را برگزار کردند.

وی گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی ایران اسلامی نه تنها راهپیمایی ۲۲ بهمن، بلکه همه مناسبت های سال ۹۷ از جمله حماسه ۹ دی و روز قدس را نیز با شکوه تر از ۳۹ سال گذشته برگزار کردند، حتی برای نخستین بار در کشور راهپیمایی ۲۲ بهمن در بیش از ۱۰ هزار روستای کشور نیز برگزار شد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تصریح کرد:حضور مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن سال گذشته در همه شهرهای کشور بیش از ۲۵ تا ۳۰ درصد افزایش پیدا کرد. بنابراین همه ما باید قدرشناس این مردم فهیم، زمان شناس و دشمن شناس و رهبری حکیمانه رهبر معظم انقلاب باشیم.

لطفی افزود: این حضور گسترده و پرشور به نوعی لبیک مردم ولایتمدار ایران اسلامی با مقتدای خود در راستای صیانت از آرمان های امام خمینی (ره) و به واقع یک اعجاز غیر قابل پیش بینی بود و نشان داد پیوند مردم با انقلاب، شهدا و ولایت فقیه ناگسستنی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد: راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور با وجود همه تهدیدات امنیتی و برنامه ریزی و طراحی های دشمنان، بدون هیچگونه چالش و مشکل امنیتی و در فضایی آرام برگزار شد.

وی افزود: همزمان با چهل سالگی انقلاب اسلامی، ساختار ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز به دور از نگاه دولتی و با طراحی جدید ارائه شد تا همه ارکان و چهره های نظام در آن سهیم باشند. این ستاد متشکل از هر سه قوه نظام اسلامی است و فعالیت های سال گذشته آن نشان داد که می توان با وجود اختلاف سلیقه و بدون نگاه دولتی، حزبی و قشری در یک جا جمع شد.

لطفی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب یکی دیگر از مسائل مهمی است که باید به عنوان وظیفه دینی و انقلابی مورد توجه جدی همه مردم و مسئولان قرار بگیرد . البته ستاد تحقق بیانیه گام دوم انقلاب نیز تشکیل شده است و هر کدام از ستادها باید وظیفه خود را در راستای تحقق این امر مهم انجام دهند.

کد خبر 373927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.