باز هم جای خالی هواداران در ورزشگاه!

تعداد تماشاگران دیدار ذوب آهن ایران و الوصل امارات با وجود اعلام رایگان تماشای این دیدار،  به علت سرمای هوای فولادشهر حدود دو هزار نفر بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، ذوب آهن ایران از ساعت ۲۰ -چهارشنبه سوم اردیبهشت ماه- در ورزشگاه فولادشهر میزبان الوصل امارات بود. این دیدار حواشی کمی به دنبال داشت که در ادامه می‌خوانید:

* بازیکن و مربی سابق تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان که با آمدن منصوریان به تیم ذوب آهن از کادر فنی کنار گذاشته شده بود، امروز در جایگاه خبرنگاران ورزشگاه فولادشهر شاهد این دیدار حساس بود.

* امیرمسعود هراتیان،  رییس هیئت فوتبال اصفهان به همراه سپهر آقا ابراهیمی، مدیر روابط عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان در کنار احمد جمشیدی، سخنگوی باشگاه ذوب آهن و تنی چند از  اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب اهن از جایگاه ویژه شاهد این دیدار حساس بود.

* تعداد تماشاگران با وجود اعلام رایگان تماشای این دیدار،  به علت سرمای هوای فولادشهر حدود دو هزار نفر بود.

* دو نفر از عکاسان برخلاف لیگ برتر برای عکاسی در کنار نیمکت ذوب آهن مستقر بودند البته کاور این دو عکاس متفاوت از سایر عکاسان بود.

* تصویربرداران به دلایل نامعلومی بدون کاور پشت دوربین‌های خود استقرار پیدا کرده بودند.

* در صحنه گل نخست ذوب آهن وقتی ناظر بازی قصد داشت صحنه گل را از صفحه تلویزیون ببیند، تلویزیون در حال پخش اذان بود.

* در دقیقه ۵۲ قطع برق منطقه‌ای باعث شد تا یک وقفه چند دقیقه‌ای در این بازی ایجاد شود که خوشبختانه پس از چند دقیقه کوتاه، برق ورزشگاه وصل شد اما همچنان جایگاه خبرنگاران برق نداشت.

*دلیل قطع برق فیدر برق شهر فولادشهر بود که مشکل به صورت کامل مرتفع نشد.

*پس از پایان بازی باز هم یکی از تماشاچیان وارد زمین مسابقه شد، مطمئنا باشگاه ذوب آهن باز به دلیل تخطی هوادارانش، جریمه می‌شود.

کد خبر 373853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.