منصوریان:  امانتی که دستمان است را یک پله بالاتر بردیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران گفت: خدا را به خاطر کسب این پیروزی شاکر هستم. افتخار می‌کنم امانتی که دستمان است را یک پله بالاتر بردیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا منصوریان پس ازپیروزی ۲ بر صفرتیمش مقابل الوصل امارات در آغاز دور برگشت لیگ قهرمانان آسیا، در نشست خبری اظهار کرد: خدا را به خاطر کسب این پیروزی شاکر هستم. افتخار می‌کنم امانتی که دستمان است را یک پله بالاتر بردیم.

وی ادامه داد: بازی باکیفیتی بود، بازیکن شماره هفت الوصل امارات در سطح بالایی بازی می‌کرد.

منصوریان تصریح کرد: مسیرمان هنوز تمام نشده است و شرایط هنوز ایده‌آل نیست. مسیر پیش‌رویی که داریم سخت است. دست تک تک هواداران را می‌بوسم. امروز یار دوازدهم را در ورزشگاه حس کردم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران خاطرنشان کرد: بازی که ۲ بر صفر به پایان برسد خطرناک است. ما از دقیقه ۸۰ تا ۹۷ بازی می‌توانستیم سه گل دیگر به ثمر برسانیم. عصبانی بودم چون مستقیم در دفاع و حمله بود. حدادی‌فر، کاپیتان تیم بسیار کمک‌حال ما بود. مانند حدادی‌فر، مبعلی را در تیم نفت داشتیم. باید از بازیکن بزرگ تیم مراقبت شود. قاسم حدادی‌فر بازیکن بزرگ و بااخلاقی است، زمانی که جوانان می‌بینند بازیکن بزرگتر از خودش محترم است برایش الگو می‌شود. روز مسابقه یکی از تمرین‌های سخت قاسم است.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم تیم‌های دیگر ایران بتوانند صعود کنند چون که برای کسب سهمیه سال آینده صعودشان مؤثر است.

منصوریان گفت: سعید آذری زیاده‌خواه است. همیشه کلمه بهتریم مدیرعامل، با نام آذری عجین شده است. مسئولان بالادست آذری باید کمک کنند تا به اهدافملن برسیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب اهن ایران افزود: مجموعه طلایی در آکادمی در حال پرورش است. بازیکنان جوان باید از بازی بزرگان بهره‌مند شوند. آذری، مدیرعامل باشگاه هم باید حمایت شود تا به نتایج مطلبوب در باشگاه ذوب آهن دست یافت. این امکان وجود دارد که با کمک آذری، طبقه طبقه بالاتر برویم.

وی اضافه کرد: بازیکنی مثل کایو را نمی‌توانیم در اختیار داشته باشیم. کایو بازیکن قوی است که هم‌تیمی‌هایش خوب نیستند.

منصوریان ادامه داد: یک تجربه خوب در سال دوم در تیم نفت داشتم و آن اینکه نباید فشار مالی مدیرعامل باشگاه به داخل تیم وارد شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ایران اظهار کرد: صد در صد اتفاقات لطف خداوند است. ما همه یک خانواده هستیم که با هم تلاش می‌کنیم. اینکه یک تیم مثل یک خانواده شود نیازمند پشتوانه بوده و این اتفاق خیلی سخت می‌افتد.

کد خبر 373842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.