تبلیغ ۳۰ ثانیه‌ای یک آرایشگاه به زندان و پلمب ختم شد

ساعاتی پس از انتشار عکس تبلیغاتی یک آرایشگاه زنانه در بابل در فضای مجازی، مسئولان این شهرستان اعلام کردند که فرد متخلف دستگیر و آرایشگاه وی پلمب شده است.

به گزارش ایمنا، داستان این جنجال از آنجا شروع شد که یک آرایشگاه زنانه در بابل با نصب بنری در یکی از خیابان های شهر و نشاندن خانم جوانی جلوی این بنر، از وی عکس گرفته و به عنوان تبلیغ در فضای مجازی انتشار داد. این عکس با سرعت برق و باد در فضای مجازی چرخید و باعث انتقاد مسئولان شهرستان شد.

دفتر امام جمعه بابل در پی انتشار این عکس و اظهار نظرهایی که در فضای مجازی پیرامون آن شده بود با انتشار بیانیه ای واکنش نشان داد و آن را خودنمایی یک زن و تبلیغ با هدف جا انداختن در تبلیغات با استفاده ابزاری از یک زن برشمرد و خواستار برخورد قاطع با عوامل این حادثه بی‌شرمانه و غیراخلاقی شد تا بر اساس این بیانیه، در آینده کسی جرأت نکند با انجام حرکتی مشابه با آبرو و اسم شهرستان بابل بازی کند.

همچنین روابط عمومی شهرداری بابل با انتشار مطلبی در فضای مجازی، نصب بنر روی بیلبورد شهر را غیر قانونی و بدون کسب مجوز توصیف کرد و آن را یک حرکت ضد اخلاقی و ضد ارزشی نامید.روابط عمومی شهرداری بابل هم اعلام کرد: عوامل این اقدام توسط دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شناسایی و برای برخورد لازم با آنها دستور قضایی صادر شد.

اما فرماندار و رییس شورای تأمین شهرستان بابل نیز در پی انتشار این عکس گفت: هر چند این اتفاق در حدود ۳۰ ثانیه رخ داده است ولی زمان آن مهم نیست بلکه نفس این عمل، کاری ناپسند بوده است و آرایشگر بازداشت و آرایشگاه آن هم پلمب شد. با بررسی دقیق صورت گرفته مشخص شد که تخلفی در این زمینه صورت گرفته است اما اینکه تبلیغات زنده یک خانم بر روی داربست برای یک روز انجام شده باشد، رخ نداده است. طی بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که با نصب این بیلبورد تبلیغاتی برای چند ثانیه از یک خانم رهگذر خواسته شد که بر روی بیلبورد برود و از وی عکسی گرفته و منتشر شده است.

رییس دادگستری بابل هم گفت: پرونده در حال بررسی است که آیا این خانم یک رهگذر بود یا مشاور این آرایشگاه بوده اما در هر صورت این یک اقدام غیر اخلاقی و ارزشی بوده است و با عاملان این حرکت برخورد قانونی و قضایی خواهد شد.

کد خبر 373733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.