فرهنگ عامه در خطوط هنرهای تجسمی

مدیر خانه نوجوان اصفهان از برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فراتر از واژه با موضوع فرهنگ عامه خبر داد.

اسما نکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: جشنواره هنرهای تجسمی "فراتر از واژه" در رشته‌های عروسک سازی، تصویرسازی و نقاشی کار خود را با موضوع فرهنگ عامه آغاز کرد و امیدواریم این جشنواره با موضوعات دیگر در سال‌های آتی نیز ادامه داشته باشد.

مدیر خانه نوجوان اصفهان ادامه داد: امسال موضوع جشنواره به مناسبت هفته فرهنگی اصفهان فرهنگ عامه بود و در این راستا مطالبی آماده و در اختیار نوجوانان قرار دادیم تا آن‌ها با این موضوع بیشتر آشنا شده و بتوانند آثار خوبی را ارسال کنند.

وی با اشاره به اهداف این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره آشنایی نوجوانان با آیین‌ها و اسطوره‌ها و مراسماتی بود که در گذشته در اصفهان وجود داشته و امروز از بین رفته است.

نکویی خاطرنشان کرد: آثار خوبی از طرف نوجوانان ارسال شده است و قرار بود اختتامیه این جشنواره در هفته فرهنگی اصفهان برگزار شود، اما با توجه به اینکه با دستور شهردار هفته فرهنگی امسال برای همدلی برگزار شد اختتامیه جشنواره را در تیرماه و بعد از امتحانات مدارس برگزار خواهیم کرد، بنابراین علاقه مندان تا پایان اردیبهشت برای شرکت در این جشنواره فرصت دارند.

کد خبر 373657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.