توقف واردات کالای کشباف جان دوباره‌ای به این صنعت بخشید

رییس اتحادیه تولید و فروش کالای کشباف اصفهان گفت: توقف واردات کالای کشباف جان دوباره‌ای به این صنعت بخشیده است و اگر واردات این کالاها از سر گرفته شود فعالیت تولید کننده ایرانی مجددا متوقف خواهد شد.

علی فاتحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سرمایه گذاری در صنعت تولیدات و کالاهای کشباف ایران بیشتر برای خرید مواد اولیه کارخانجات انجام می‌گیرد.

وی تصریح کرد: طی یک بازه زمانی مشخص در سال ۹۶ اشتغالزایی صنعت تولید کالای کشباف اصفهان به صفر رسید و اکنون برخی تولیدکنندگان با راه اندازی مجدد خط تولید کارگران را سر کار آورده اند.

وی افزود: تقاضای قابل توجهی در بازار کالاهای کشباف وجود ندارد حتی ایام نوروز نیز تاثیری در افزایش تقاضا برای خرید این کالاها نداشت.

رییس اتحادیه تولید و فروش کالای کشباف اصفهان با بیان اینکه وضعیت مناسبی در بازار کالای کشباف حاکم نیست تصریح کرد: کالای قاچاق در بازار کالای کشباف اصفهان وجود ندارد و بازرسان اتحادیه تلاش کرده اند تا کالای قاچاقی در بازار وجود نداشته باشد.

فاتحی ادامه داد: کیفیت محصولات تولید ایران بسیار مطلوب تر از تولیدات چینی است اما قیمت پایین کالاهای چینی باعث فروش بهتر آنها شده است.

وی تاکید کرد: کیفیت کالای ایرانی در زمینه پوشاک زبانزد است زیرا اغلب محصولات ساخت چین مواد اولیه ای نامرغوب دارد. برخی دست‌های پشت پرده در تهران خواستار ایجاد رکود در این بازار هستند و علت آن نیز ضعیف نشان دادن صنعت ایران در زمینه تولیدات کالای کشباف است اما تولید کنندگان با تمام قدرت به تولید ادامه می دهند و امیدوار هستند تا دولت نیز آنها را یاری کند.

کد خبر 373560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.