ارایه سند حفره به دارندگان فیش بانک ملی در آرامستان باغ رضوان

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که فیش بانک ملی و اسناد قدیمی از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۸۰ مربوط به خرید حفره دارند تا پایان خردادماه سال‌ جاری باید برای دریافت سند حفره به آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند.

سیدرضا جعفریان‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: شهروندانی که دارای فیش بانک ملی از سال ۶۳ تا ۸۰ هستند حداکثر تا پایان خردادماه ۹۸ فرصت دارند برای تکمیل اطلاعات و صدور سند با همراه داشتن مدارک شناسایی به واحد امور متوفیان اتاق شماره ۲۷ واقع در ساختمان اداری آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند.

وی تاکید کرد: پس از مهلت تعیین شده، فیش‌های بانک ملی مربوط به خرید حفره از سال ۶۳ تا ۷۰ فاقد اعتبار خواهد بود، همچنین افرادی که حفره در آرامستان باغ رضوان رزرو و هزینه آن راپرداخت نکرده اند تا پایان اردیبهشت ماه ۱۳۹۸جهت تعیین تکلیف و صدور سند پیش مجوز دفن فرصت دارند به واحد امورمتوفیان آرامستان باغ رضوان مراجعه کنند درصورت عدم مراجعه تا مهلت مقرر کلیه رزروها باطل می شود.

مدیر عامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان افزود: در راستای خدمات رسانی بیشتر و تسریع و تسهیل در انجام امور مراجعان آرامستان باغ رضوان واحد پذیرش امور متوفیان برای ارائه خدمات تهیه حفره، تغسیل، تکفین و سایر خدمات پس از دفن در محل اتاق شماره یک سالن تطهیر راه‌اندازی و فعال شده است.

وی ادامه داد: به منظور رفاه شهروندان مجموعه خدماتی، سالن‌های ترحیم و غذاخوری در دست طراحی است تا از طریق سازمان مشارکت‌های شهرداری اصفهان پس از انتخاب سرمایه گذار، عملیاتی و اجرایی شود.

کد خبر 373352

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.