آغاز محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش  در اصفهان

محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش با توجه به دستور نیروی انتظامی در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایمنا و به نقل از مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان، طبق دستور پلیس راهور به مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان به مناسبت فررسیدن روز ارتش از ساعت ١٠ امشب توقف هر گونه وسیله نقلیه  در  طول خیابان امام سجاد (ع)  تا میدان شهید لاوی ممنوع است .

همچنین تردد و توقف خودروها فردا از ساعت شش صبح در تقاطع‌های آزادی فرایبورگ، شیخ صدوق سعادت آباد، فرایبورگ سعادت آباد، امام سجاد سپهسالار، فیض حاج آقا رحیم ارباب به سمت میدان بسیج، گلستان مطهر شهدا و کلیه خروجی های بزرگراه شهید همت به سمت گلستان شهدا تا اتمام مراسم روز ارتش مسدود می‌شود.

همچنین در ساعت ١٩ امروز در مسیرهای منتهی به میدان انقلاب، طول خیابان شمس آبادی، پل فردوسی، بلوار آیینه خانه در مسیر رفت و برگشت، خیابان توحید میانی در مسیر جنوب به شمال، خیابان چهارباغ بالا به سمت میدان آزادی در مسیررفت و برگشت، بلوار دانشگاه، مسیر شمال  به جنوب خیابان کاوه، ورودی شهر از سمت سه راهی ملک شهر در مسیر شمال به جنوب، میدان قدس به سمت خیابان مدرس، مسیر شمال به جنوب پل چمران و مسیر شمال به جنوب خیابان بزرگمهر منتهی به میدان بزرگمهر ترافیک سنگین است.

امروز بعداز ظهر در تقاطع مدرس نجفی صمدیه لباف عبور غیر مجاز یک دستگاه موتور سیکلت  از چراغ قرمز  منجر به برخورد این وسیله نقلیه با یک دستگاه  مینی بوس شد، خسارت این تصادف جرحی بود.            

کد خبر 373324

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.