۲۷ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶
آژیر قرمز، کلینزمن در راه ایران

بعد از مطرح شدن نام یورگن کلینزمن به عنوان گزینه هدایت تیم ملی فوتبال ایران، جهت‌گیری‌ها درباره وی متفاوت شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از وقتی کارلوس کی‌روش از تیم ملی ایران جدا شده و هدایت کلمبیا را بر عهده گرفته، اخبار مختلفی درباره جانشین او منتشر شده است. یک روز بحث هروه رنار است و روز دیگر برانکو ایوانکوویچ و لورن بلان اما شایعه‌های جدید حکایت از حضور احتمالی یورگن کلینزمن در ایران دارد.

اغلب کاربران ایرانی پیج اینستاگرامی خود به کلینزمن خوش‌آمد گفتند و چشم‌انتظار هستند تا او زودتر به ایران بیاید و مربیگری تیم ملی را بر عهده بگیرد. بعضی دیگر از کاربران هم نوشتند خط قرمزشان برانکو و پرسپولیس است و بهتر است یورگن کلینزمن با آن‌ها در نیفتد؛ گویا اختلاف‌های قدیمی کی‌روش و برانکو باعث شده تا از همین حالا بعضی از هواداران پرسپولیس نگران باشند.

در این بین کل‌کلی هم بین طرفداران استقلال و پرسپولیس به‌وجود آمد تا صفحه‌ شخصی یورگن کلینزمن دستخوش اتفاق‌های زیاد و البته عجیبی باشد. جالب اینجاست که از روز یک‌شنبه تا امروز نزدیک به شش هزار فالوور به تعداد دنبال‌کننده‌های این مربی در اینستاگرام اضافه شده که اغلب آن‌ها نیز کاربران ایرانی هستند.

کمتر از ۲۴ ساعت پس از مطرح شدن نام مهاجم سابق تیم ملی آلمان برای هدایت تیم ملی ایران تعداد پیام‌های فارسی یا فینگلیش زیر پست آخر او در اینستاگرام سه رقمی شد بدون اینکه کسی اساسا بداند حضور این مرد دو تابعیتی (آلمانی – آمریکایی) در ایران تا چه اندازه جدی است و اصلا چقدر احتمال دارد تا او را جانشین قطعی کی‌روش بدانیم؟

تکذیب یک شایعه

فارغ از اینکه بدانیم سطح توانای‌های این مربی‌ متناسب با هدایت تیم ملی فوتبال‌ ایران در این مقطع هست یا خیر، در فضای مجازی برایش فرش قرمز پهن شده است.

امیرمهدی علوی، مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال در گفت‌وگویی که روز گذشته (دوشنبه) با بخش ورزشی شبکه خبر داشت، ضمن تشکر از رسانه‌ها به خاطر اینکه اجازه می‌دهند فدراسیون در کمال آرامش سرمربی تیم ملی را انتخاب کند، درباره شایعه حضور یورگن کلینزمن در رأس کادر فنی تیم ملی گفت: هر روز نمی‌توان یک نفر را تأیید و دیگری را تکذیب کرد، مرجع رسمی که سرمربی تیم ملی را انتخاب خواهد کرد، فدراسیون فوتبال است.

علوی درباره مطرح شدن نام ۱۹ مربی در لیست فدراسیون فوتبال برای سرمربیگری تیم ملی، افزود: این بحث مربوط به روزهایی است که تیم ملی در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا حضور داشت؛ پس از بازی با ژاپن که تیم ملی حذف شد نسبت به این موضوع دقیق‌تر شدیم تا سرمربی مورد نظر را انتخاب کنیم.

او درباره اینکه گزینه‌های داخلی نیز در بین نامزدها حضور دارند، خاطرنشان کرد: خیر، فقط به گزینه خارجی فکر می‌کنیم.

کد خبر 373173

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.