فرصتی برای پرپر کردن رویای هت تریک قهرمانی

صد و هفتاد و سومین شماره رسانه الکترونیک "فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "فرصتی برای پرپر کردن رویای هت تریک قهرمانی"، عنوان اصلی این رسانه است که به دیدارهای پیش‌روی تیم‌های مدعی قهرمانی لیگ پرداخته است و در این بین به رقابت‌های سخت پیش‌روی پرسپولیس اشاره کرده که این هفته در اصفهان دیدار سختی را برابر ذوب آهن داشته و پس از آن نیز باید در آزادی به مصاف سپاهان مدعی برود. اگر تیم‌های اصفهانی بتوانند پرسپولیس را شکست دهند احتمالا رویای هت تریک قهرمانی برای سرخپوشان بر باد خواهد رفت.

"امید به قهرمانی؟ چرا که نه "، دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که اشاره دارد به صحبت‌های ولادیمیر کومان، هافبک تیم فوتبال سپاهان در خصوص دیداری که با استقلال پشت‌سر گذاشتند و امید به قهرمانی سپاهان با توجه به دیدارهایی که پیش‌رو دارند.

وی در این‌باره اظهار داشت: در دیدار برابر استقلال خوب بازی کردیم اما باز هم از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردیم، استقلالی‌ها خوش‌شانس بودند و گاهی خداوند چیزی به تو می‌دهد و گاهی هم چیزی از تو می‌گیرد.

کومان ادامه می‌دهد: تا روز آخر امیدوار به قهرمانی خواهیم بود و من به این موضوع باور دارم.
 
"چهارشنبه به فولادشهر می‌رویم"، دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و سومین روزنامه اینترنتی " فوتبال اصفهان" است که به خبر احتمال برگزاری دیدار پرسپولیس و ذوب آهن در ورزشگاه نقش جهان به دلیل مشکلات به وجود آمده در فولادشهر اشاره کرده است؛ خبری که پس از انتشار با انتقاد شدید هواداران سپاهان، ذوب آهن و پرسپولیس روبه‌رو شد و در نهایت هیئت فوتبال استان اصفهان خبر برگزاری این دیدار را در ورزشگاه فولادشهر منتشر کرد.

"از تهران روی سپاهان زوم کرده بودیم"، عنوان پایانی رسانه الکترونیکی فوتبال اصفهان است که در گفت‌وگو با پاتوسی و پس از به ثمر رساندن گل سه امتیازی در اصفهان برابر سپاهان مطرح شده است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 373124

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.