۲۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۰
۴۵۰ دقیقه دیگر باقی مانده

هنوز پنج بازی باقی‌مانده و این ۴۵۰ دقیقه شاید مدت زمان تولد یک نوزاد باشد و چشم گشودنش به دنیا و این یعنی زندگی جاریست و امید به آینده در دلهایمان هست.

ساسان انصاری، اشکان دژاگه، احسان حاج صفی و مسعود شجاعی بازیکنان تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با انتشار عکسی مشترک در صفحه اینستاگرامی خود نوشتند:

"همه ما درزندگیمان روز های خوب و بد زیادی داشتیم و همیشه زندگی آنگونه که به خواست و علاقه مابوده ژیش نرفته ولی همیشه کسی یا کسانی می توانند از ژس مشکلات برآیند که با شهامت و صبر و با تدبیر با مشکلات مقابله کنند. هنوز پنج بازی باقی مانده و این ۴۵۰ دقیقه شاید مدت زمان تولد یک نوزاد باشد و چشم گشودنش به دنیا و این یعنی زندگی جاریست و امید به آینده در دلهایمان هست. چه خوب است که الگویی باشیم برای دیگران در فوتبال ایران که با انسجام و کنار هم ایستادن و قوت بازو هی خودمان و بدون دخالت ابر و باد و مه و خورشید و ... هم می توان موفق بود و هم به موفقیت رسید." 

داریوش شجاعیان، بازیکن تیم فوتبال استقلال تهران با انتشار این عکس در صفحه اینستاگرامش نوشت:

"بزرگترین ضعف ما در تسلیم شدن است. مطمئن ترین راه برای موفق شدن این است که همیشه فقط یک بار دیگر هم تلاش کنیonly blue.

حسین ماهینی، شجاع خلیل زاده، کمال کامیابی نیا، سید جلال حسینی، مهدی ترابی، احمد نوراللهی ، علی علیپور بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود نوشتند:

"هواداران عزیز،خونگرم و عاشق پرسپولیس سلام

ما بازیکنان،کادر فنی،پزشکی،تدارکات باشگاه بزرگ پرسپولیس بنا به تعهدی که به باشگاه و شما هواداران دادیم،به شوق شاد کردن دل شما هواداران ارتش سرخ و برافراشتن نام پرسپولیس با همه وجود برای پیراهن مقدس پرسپولیس در میادین داخلی و بین المللی وارد میدان می شویم و می جنگیم.اما از آنجایی که شما را محرم خود می دانیم و اعتقاد داریم به همراه هواداران باشگاه جزئی از یک خانواده بزرگ هستیم لازم دانستیم مطلبی را عنوان کنیم.

حالا که به اواخر فصل نزدیک می شویم و نود درصد فصل سپری شده و با دعای خیر شما عزیزان توانستیم موفقیت هایی حاصل کنیم ، تمایل داریم به صورت شفاف اعلام کنیم علیرغم درآمد زایی که از لیگ قهرمانان،اسپانسرها و سایر منابع مالی انجام می شود،

شما عزیزان بی گمان اطلاع دارید که فوتبال حرفه ی ماست و تنها راه درآمد ما برای خود و خانواده همین دریافتی هایی است که طبق قرارداد به ما تعلق می گیرد. ما بازیکنان،کادر فنی،پزشکی و تدارکات تیم انتظار داریم همانگونه که به تعهد خود در قبال قرارداد خود عمل کردیم، تعهدات طرف مقابل نیز عملی شود.

بدیهی است این درددل صرفاً برای شفاف سازی محضر شما خوبان عرضه می گردد و ما همچنان برای دیدن اشک شوق و برق چشمان شما عزیزان با پیراهن مقدس پرسپولیس در میادین داخلی و بین المللی خواهیم جنگید."

مهدی صدیقی، فیزیوتراپ تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتشار این استوری از حضور سهیلا منصوریان و مائده هاشمی در مطب خود خبرداد.

ادسون تاوارس مربی دروازبانان تیم فوتبال سپاهان اصفهان در اینستاگرام خود صفحه نخست روزنامه فوتبال اصفهان را منتشر کرد.

حسین ماهینی، بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس تهران با انتشار استوری در اینستاگرام خود سومین سالگرد در گذشت مهرداد اولادی را تسلیت گفت.

مهدی کیانی، بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان با انتشار استوری در اینستاگرام خود تولد رضا میرزایی را تبریک گفت.

کد خبر 372990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.