٦٠ هزار آمدند ولی فقط ٦ هزار مدام تشویق کردند!

صد و هفتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا،  "٦٠ هزار آمدند ولی فقط ٦ هزار مدام تشویق کردند" عنوان اصلی این رسانه است که به حساس‌ترین بازی هفته بیست و پنجم لیگ یعنی جدال تیم‌های استقلال و سپاهان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان پرداخته است؛ دیداری که با گل دقیقه ٩٧ پاتوسی یک بر صفر به سود استقلالی‌ها تمام شد.

در همین رابطه پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان که عملکرد خوبی در این دیدار داشت در خصوص بازی روز جمعه گفت: اگر مثل نیمه نخست بازی می‌کردیم می‌توانستیم برنده این دیدار شویم اما در نیمه دوم شرایطی که هواداران به‌وجود آوردند به نفع ما تمام نشد.

نیازمند ادامه داد: ٥٠-٦٠ هزار تماشاگر روز جمعه به ورزشگاه آمده بودند اما تنها پنج، شش هزار نفر مدام تشویق می‌کردند بقیه فقط تماشاگر بودند. امیدوارم در بازی‌های آینده شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

 "سبزه به ناز می آید..." دیگر عنوان مهم این رسانه الکترونیک است که به پیروزی یک بر صفر ذوب آهن برابر پیکان و دومین پیروزی متوالی خارج از  خانه این تیم اشاره دارد.

"همه خریدهایمان به درخواست قلعه‌نویی بود" دیگر عنوان صفحه اصلی صد و هفتاد و یکمین روزنامه اینترنتی" فوتبال اصفهان" است که به نقل از  مسعود تابش، مدیرعامل باشگاه سپاهان عنوان شده است. وی در خصوص خریدهای نیم‌فصل سپاهان اظهار داشت: تمام خریدهای سپاهان با نظر مستقیم سرمربی تیم صورت گرفته و من در این‌باره تنها مشورت داده‌ام و امیدواریم که در پنج بازی باقی‌مانده بازیکنان عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

"تبریزی شکار تابستانی سپاهان؟ " تیتر پایانی این رسانه الکترونیک است که به احتمال حضور تبریزی در سپاهان برای فصل بعد با توجه به علاقه قلعه‌نویی به سبک بازی این بازیکن پرداخته است.

برای مشاهده صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 372915

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.