تداوم فعالیت "ایستگاه‌‎های خدمت" تا نیمه‌شعبان/توزیع ۵ هزار پرس غذای گرم در معمولان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از جمع آوری یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در ایستگاه‌های خدمت این منطقه خبر داد و گفت: فعالیت "ایستگاه‌های خدمت" تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت.

حمید شهبازی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ایستگاه‌های خدمت منطقه ۱۰ اصفهان همزمان با آغاز اعیاد شعبانیه راه‌اندازی شده و تا کنون یک میلیارد و ۸۷۰ میلیون ریال کمک نقدی و غیرنقدی در ایستگاه‌های خدمت منطقه ۱۰ اصفهان با همکاری گروه‌های جوان و فعال فرهنگی منطقه جمع‌آوری کرده است.  

وی ادامه داد: با همکاری نهادهای فرهنگی منطقه ۱۰ ایستگاه‌های خدمت در میدان قدس و میدان احمدآباد مستقر شده و با شعار "کنارتم هموطن" اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی و اقلام مورد نیاز سیل‌زدگان می‌کند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با بیان اینکه یکی از اقدامات انجام شده طی این مدت، پخت پنج هزار پرس غذای گرم طی هشت روز در شهرستان معمولان استان لرستان بوده است، افزود: در هر مرحله با اعزام حدود ۵۰ نفر از نیروهای داوطلب بسیجی و فعالان اجتماعی فرهنگی منطقه برای برپایی آشپزخانه و پخت و توزیع روزانه غذا در این شهرستان اقدام شده است.

شهبازی با بیان اینکه فعالیت "ایستگاه‌های خدمت" تا نیمه شعبان ادامه خواهد داشت تصریح کرد: تا کنون در ایستگاه‌های خدمت بیش از ۵۷۰ میلیون ریال کمک نقدی و یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال اقلام غذایی (حبوبات، خشکبار و مواد شوینده) جمع‌آوری و توسط خیران و پایگاه بسیج منطقه به شهر معمولان لرستان ارسال شده است.

وی افزود: این گروه در ادامه فعالیت خود به همت بسیجیان و خیران منطقه ۱۰ شهر اصفهان اقدام به جمع‌آوری لوازم خانگی (فرش، اجاق گاز، یخچال و...) برای کمک به سیل زدگان کردهاند و این اقلام در روستای دمرود شهر معمولان لرستان به مردم تحویل داده می‌شود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از اختصاص یک روز از حقوق کارکنان شهرداری منطقه ۱۰ برای کمک به سیل زدگان کشور خبر داد و گفت: از همشهریان اصفهانی که همواره همراهی خود با هموطنان را در برهه‌های مختلف نشان داده‌اند می‌خواهیم با حضور در ایستگاه‌های خدمت با همدلی به مردم سیل‌زده کمک کنند.

کد خبر 372913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.