کمک میلیاردی نجف‌آباد به سیل‌زدگان

نجف‌آباد- امام جمعه نجف‌آباد گفت: ساکنین بخش مرکزی شهرستان نجف‌آباد در قالب مراکز مختلف همچون هلال احمر، کمیته امداد، بسیج، ارگان‌های دولتی، گروه‌های جهادی و دیگر مجموعه‌های مردم نهاد، بیش از هزار و دویست میلیارد تومان به سیل‌زدگان نقاط مختلف کشور کمک کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از نجف‌آباد حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی حسناتی در خطبه‌های این هفته با اعلام این مطلب افزود: از این میزان، هفتصد میلیون تومان به صورت نقدی بوده و مابقی را کمک‌های غیرنقدی تشکیل می‌داده که مجموع آنها در کمترین زمان ممکن از طریق ارگان‌های رسمی در اختیار آسیب‌دیدگان قرار گرفته است.

حسناتی در ادامه این گونه حوادث را امتحانی الهی برای مردم آسیب‌دیده و ساکنین دیگر نقاط کشور دانست و اضافه کرد: مردم مثل همیشه با تمام توان و امکانات خود به میدان آمده‌اند و حتی افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز، در این موضوع مشارکت داشته‌اند.

امام جمعه نجف‌آباد در خصوص موضوعات روز جامعه هم، اول از همه سراغ تروریست شناخته شدن سپاه توسط آمریکا رفت و اعلام کرد: این گونه حرکات مذبوحانه، کوچکترین دستاورد نظامی، فرهنگی، اقتصادی و نظامی برای آمریکا نخواهد داشت. تمامی سلایق سیاسی کشور در روزهای اخیر به خوبی و با بصیرت کامل، از سپاه دفاع کردند.

اشاره به پیشرفت‌های کشور در بخش‌های مختلف به ویژه حوزه نظامی و دفاعی دیگر مطلبی بود که حسناتی با بیان آن اظهار داشت: جنگ طلب نبوده و نیستیم ولی طبق تاکید آموزه‌های دینی، آمادگی دفاعی خود را در بالاترین سطح نگه داشته‌ایم و اگر دشمن یکی بزند، بدون شک ۱۰تا خواهد خورد.

خطیب نماز جمعه نجف‌آباد به سالروز ولادت حضرت علی اکبر و روز جوان اشاره کرد و اظهار داشت: خیل عظیمی از جوانان شایسته و گمنام در گوشه و کنار کشور داریم که در نهایت خلوص مشغول خدمت به کشور و پیگیری آرمان‌های نظام اسلامی هستند. این‌ها مهم‌ترین دارایی کشور و بهترین مصداق از رویش‌های انقلاب محسوب می‌شوند.

کد خبر 372761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.