اقدام احمقانه آمریکا علیه سپاه موجب انسجام بیشتر در ایران اسلامی شد

مبارکه- امام جمعه مبارکه گفت:اقدام کور و احمقانه آمریکا درتروریستی نامیدن سپاه پاسداران سبب انسجام و وحدت ملی درایران اسلامی شده است.  

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام سید مهدی موسوی در خطبه های این هفته نماز جمعه مبارکه با محکوم کردن اقدام اخیر آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، افزود : آمریکا با اقدام خود علیه سپاه پاسداران یکبار دیگر کینه و دشمنی خود را با ملت ایران نشان داد البته خباثت استکبار راه به جایی نمی برد. 

وی اظهار داشت: در حالی آمریکا اقدام به تروریست نامیدن سپاه کرده که خود آمریکا اصلی ترین تروریست در جهان است و تروریست های تکفیری را حمایت کرده است.  
امام جمعه مبارکه  با بیان اینکه کارنامه سپاه پاسداران در حفاظت و پاسداری از انقلاب اسلامی ایران در دفاع مقدس نیز روشن است تاکید کرد: سپاه به عنوان یک نیروی مردمی، پاسدار آرمان ها و ارزش های انقلاب است.

به گفته وی، اقدامات و خدمات سپاه پاسداران در عرصه های خدماتی، دفاعی و امنیتی ایران اسلامی نیز حد و مرز ندارد.
وی با بیان اینکه سپاه پاسداران در بسیاری از عرصه ها مانع تحقق اهداف شوم آمریکا شده است گفت:  موفقیت های داخلی و بین المللی سپاه پاسداران باعث شده تا دولت آمریکا سپاه پاسداران را در فهرست گروه های تروریستی معرفی کند.
حجت الاسلام موسوی افزود: به نظر می رسد این مساله به ذات و روحیه ترامپ بر می گردد که قبلا هم سابقه زیادی در این قبیل اقدامات داشته و البته این کار بدون پاسخ نخواهد ماند.
وی افزود: آرامش و امنیت کنونی کشور به لطف توانمندی ارتش و سپاه و حضور در عرصه های مختلف از جمله حضور مقتدرانه در خلیج فارس و دریای عمان و غرش موشک های جمهوری اسلامی است.  
امام جمعه مبارکه اضافه کرد: امروز توان نیروهای مسلح در حدی است که با آمادگی رزمی بالا و با پشتیبانی مردم، آماده مقابله با هر نوع تهدید دشمن هستند و کوچکترین اشتباه آنها را با پاسخی سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد کرد.  

کد خبر 372760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.