نگاه به گردشگری در راستای توسعه اقتصاد شهری باشد

شهردار اصفهان گفت: نگاه مدیریت شهری و استانی به برنامه های مربوط به گردشگری باید به گونه ای باشد که توسط این برنامه ها اقتصاد شهری حمایت شود.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، قدرت الله نوروزی در آیین تقدیر از تلاشگران ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، اظهار کرد: با وجود اینکه بخش هایی از کشور گرفتار مشکلات سیلاب است اطمینان دارم با همت والا و حمایت های مردم و تدبیر صحیح مسئولان از این بحران به سلامت عبور خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه شهرداری اصفهان نیز به سهم خود حمایت های لازم را از مردم لرستان و خوزستان انجام داده است، تصریح کرد: شهرداری اصفهان به طور شایسته در این عرصه حضور پیدا کرده به نحوی که معاونت خدمات شهری و سازمان خدمات موتوری روز گذشته به طور مجدد بسیج شد و تجهیزات و ماشین آلات مورد نیاز را به مناطق سیل زده این شهرها اعزام کرد.

رییس ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به خدمات سفر شهر اصفهان در ایام نوروز، ادامه داد: عید امسال با برنامه ریزی های صورت گرفته نوروز خاطره انگیزی برای شهروندان و مسافران رقم خورد. نظرسنجی ها نشان از رضایتمندی بالای مردم و گردشگران نوروزی می دهد.

وی ضمن تشکر از سایر دستگاه های اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، اضافه کرد: خروجی خدمات رسانی همه دستگاه های مرتبط در این موضوع منجر به اظهار نظر و رضایت مثبت مردمی شد که از نزدیک نقاط مختلف استان را مشاهده کردند.

نوروزی اضافه کرد: نگاه مدیریت شهری و استانی به برنامه های مربوط به گردشگری باید به گونه ای باشد که توسط این برنامه ها اقتصاد شهری حمایت شود، علاقه داریم در ایام نوروز و سایر روزهای سال برنامه ها به گونه ای تنظیم شود تا گردشگری باعث رونق کسب و کار شده و هتل ها و مهمانپذیرها و ... برای خدمات رسانی انگیزه بیشتری پیدا کنند و تقویت شوند.

وی با بیان اینکه خدماتی مانند باغ فدک باید در مراحل آخر خدمات رسانی مدیریت شهری قرار بگیرد، گفت: باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا تنها در صورت سرریز مسافر مکان هایی مانند باغ فدک در اختیار مسافران و گردشگران قرار بگیرد.

کد خبر 372730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.