ارسال بسته‌های فرهنگی به مناطق سیل‌زده خوزستان

مدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: مردم سیل زده به این بسته‌های فرهنگی نیاز دارند برای این که می‌تواند کمک کند آن‌ها از این بحران از لحاظ عاطفی عبور کنند.

امیر هلاکویی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص لزوم ارسال کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده خوزستان اظهار کرد: سیل اخیر یک حادثه فراگیر در کشور بوده که خسارات آن بسیاری  استان‌های کشور را در برگرفته است و بعضی از کتابخانه‌ها نیز در این حادثه آسیب دیده‌اند.

مدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان ادامه داد: نهاد کتابخانه‌ها بخشنامه‌ای را تحت عنوان اقدامات کتابخانه‌ها پیرامون سیل برای همه استان‌ها ارسال کرد و هدف آن ابلاغ دستورالعمل انجام اقدامات فرهنگی برای تسلی غم دیدگان و کمک به کودکان آسیب دیده و کاهش آسیب‌های اجتماعی در مناطق سیل زده و پر کردن اوقات فراغت کودکان در هیاهوی آور برداری است.

وی ادامه داد: دو طرح برای کمک به هموطنان برنامه ریزی کرده‌ایم یکی ارسال بسته‌های کتاب و اسباب بازی به مناطق سیل زده و علاوه بر آن اجرای برنامه‌های فرهنگی توسط همکاران داوطلب در این مناطق است.

هلاکویی با اشاره به اینکه مردم سیل زده به این بسته‌های فرهنگی نیاز دارند گفت: روز گذشته که با مدیر کل کتابخانه‌های خوزستان صحبت می‌کردم از شرایط سخت مردم در کمپ‌ها می‌گفت و تاکید داشت قطعاً بسته‌های فرهنگی می‌تواند کمک کند تا سیل‌زدگان از این بحران از لحاظ عاطفی عبور کنند.

مدیر اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان اضافه کرد: لازم است استان‌های اصفهان، کهکیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری، بوشهر، هرمزگان، یزد، کرمان و فارس به عنوان معین استان خوزستان کمک کنند و بسته‌های تهیه شده را ارسال کنند و کسانی که دوست دارند در این طرح فرهنگی شرکت کنند می‌توانند کتاب و یا بسته‌های اسباب بازی خود را با توجه به اینکه در تمام شهرها و روستاها کتابخانه‌های عمومی وجود دارد به نزدیکترین کتابخانه تحویل دهند.

کد خبر 372699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.