فردوسی پور حذف شدنی است چون ما فراموش کاریم

کاری ندارم که چرا مدیری تصمیم می‌گیرد بهترین مجری و محبوب ترین برنامه خود را حذف کند ، تاریخ را که بخوانیم ، به هم اکنون جامعه مان که نگاه کنیم ،فراوان میبینیم نخبگانی که توسط آدم های دیگر حذف شدند .چون آن آدمها. . . جمله ام را ناتمام می‌گذارم...

هدیه تهرانی با انتشار ویدئویی از نحوه کمک رسانی به مردم مناطق سیل زده در صفحه اینستاگرام خود نوشته است :
یک گزارش از دوستان و همکاران و همراهانی که برای کمک ها در ارتباط هستیم و از همه بچه های پر مهر و بامعرفت تهران که همیشه گمنام کار می‌کنند و در کرمانشاه هم خیلی فعال بودند و کارهای زیادی انجام دادند. در حال حاضر این بسته‌ها را برای لرستان، خوزستان و گلستان آماده می‌کنند و دو روز آینده همه ارسال خواهد شد .
از همه این عزیزان پر مهر و دست به کار خیر و به خصوص از این آقای عزیزی که همچنان می خواد گمنام بمونه و همه این کارها را مدیریت کرده و صدایش را شنیدید و دوست عزیز و مهربانم پانته‌آ پناهی‌ها ممنونم بابت تلاش های همیشگی و این گزارش . خدا قوت و دمتون گرم باشه و تنتون سلامت و خیر و برکت جاری باشه براتون.


محمد نادری ،بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر ، با پست کردن این طرح در صفحه اینستاگرامش آورده است :
کاری ندارم که چرا مدیری تصمیم می‌گیرد بهترین مجری و محبوب ترین برنامه خود را حذف کند ، تاریخ را که بخوانیم ، به هم اکنون جامعه مان که نگاه کنیم ،فراوان میبینیم نخبگانی که توسط آدم های دیگر حذف شدند .چون آن آدمها. . . جمله ام را ناتمام می‌گذارم،  چرا که روی سخنم نه  با آن دست آدم‌ها که با خودمان است. با کسانی که در مقام دفاع از عادل هشتک ساخته اند که عادل فردوسی‌پور حذف شدنی نیست و من می‌گویم که هست . هست چون هستند کسانی که عادل  را سقفی برای بلندپروازی های خود می‌دیدند و حالا فکر می‌کنند با نشستن روی صندلی او می توانند مانند او شوند. هستند کسانی که فراموش کارند . یادشان می روند از کجا آمده‌اند .هستند آدم هایی در لباس کارشناس فوتبال و داوری که برای اولین بار این عنوان را از عادل گرفتند. آدم هایی که عطش دیده شدن دارند، دوست دارند دوشنبه ها مهمان باشند و فرقی برایشان نمی کند میزبان شان کیست. اهمیتی ندارد صاحبخانه دیگر در خانه اش نیست . هستند کسانی که به معترضان این حذف، معترض بودند .که به جای رکود و تورم و گرانی چسبیده آید به عادل. انگار که مسئول مشکلات اقتصادی ، مخالفان حذف عادل هستند. هستند پرسپولیسی های که عادل را استقلالی  و استقلالی هایی که عادل را پرسپولیسی می دانستند و خوشحال از اینکه با رفتن او تیمشان تمام قهرمانی ها را بدست می آورد. هستند های دیگر را شما اضافه کنید،  ولی فراموش نکنید عادل فردوسی پور حذف شدنی است ، چون ما ملت فراموش کاری هستیم.


گوهر خیراندیش نیز ویدیویی را در صفحه اینستاگرام خود قرار داده و این گونه توضیح داده است:
 گفت و گوی مفصلی در تابستان ۱۳۹۷ با آقای سید فخرالدین انوار،  از خاطرات ، زندگی و کارهایم در سایت اینترنتی آرته باکس انجام دادم که بخشی از این گفتگوی مفصل برای اولین بار است که میشنوید. دوست دارم به سایت بروید و نظرتان را برایم بنویسید.که البته ایشان با بسیاری از هنرمندان کشورمان مصاحبه داشتند .پیشنهاد می کنم ببینید،  بسیار جذاب و شنیدنی است . جا دارد به همه دست اندرکاران سایت خسته نباشید بگویم ، به خصوص آقای انوار که همت کردند این مجموعه جذاب ، شنیدنی و به یادماندنی را در سایت به معرض دید شما مردم هنردوست گذاشته اند.


لیلا بلوکات که تا آخر سال ۹۷ سریال لحظه گرگ و میش را روی آنتن تلویزیون داشت، با انتشار پوستر خانه سینما برای اطلاع رسانی حضور هنرمندان جهت جمع آوری کمک ها برای مردم سیل زده در صفحه مجازی خود آورده است :
چه میشد اگر نبود دلبستگی ما آدم ها به هم ؟ شاید با هم بودن را بر صفحه های های فطرت مان نوشته اند که بی هم بودن تلخ است و تحمل ناپذیر .
از من تا تو فاصله ای نیست جز برداشتن یک قدم به نیکی .رنگ و بوی محبت هرگز کهنه نخواهد شد و حافظه جهان دست‌های نیکوکار را از یاد نخواهد برد.


علی انصاریان با قراردادن ویدیویی از برنامه ای قدیمی که میزبان دکتر بشیر حسینی ،داور عصر جدید بوده ،در صفحه اینستاگرام خود نوشته است:
 سلام
 به مناسبت پخش عصر جدید و میل جنسی و قمار و دکتر سید بشیر حسینی جان و مجید یاسر جان و عمو شهرام جان و زابی واکا و جام جهانی و تایلند و عادل فردوسی‌پور جان و من جان و تو جان و همه و سانسور خندوانه رامبد جان  و تنبیه مهران مدیری جان و حامد جوادزاده جان و مهدی سعیدی جان و سکته‌های هرشب گروه و ناظر جان ، یاحق .
در ضمن ،دکتر بشیر حسینی رو دوست میدارم ، یادش بخیر.

کد خبر 372670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.