۲۰ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۳
سیلی از مهربانی برای سیل‌زدگان

نمایشگاه "سیل مهربانی" ویژه کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل‌های اخیر عصر امروز ۲۰ فروردین‌ماه در حوزه هنری افتتاح و به مدت ۱۰ روز دائر است. هنرمندان اصفهانی از برگزاری این نمایشگاه استقبال کرده و آثار خود را به آن ارسال کرده‌اند.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، مرکز هنرهای تجسمی حوزه هنری در نظر دارد تا با برپایی نمایشگاهی از حراج آثار منتخب هنری، عواید فروش این آثار را به آسیب‌دیدگان سیل اخیر در کشور اختصاص دهد.

در نمایشگاه "سیل مهربانی" ویژه کمک به هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل‌های اخیر که عصر امروز (سه‌شنبه ۲۰ فروردین) در حوزه هنری افتتاح می‌شود، تعداد ۵۰۰ اثر تجسمی از هنرمندان شناخته شده این عرصه به نمایش و فروش به نفع سیل‌زدگان گذاشته می‌شود.

حمید عجمی، غلامعلی طاهری، کامبیز درم بخش، حسن روح الامین، محمدحسین نیرومند، حسین نوروزی، کامیار صادقی، محمود آزاد نیا، ناصر طاوسی، محسن راستانی، امیرعلی جوادیان، محمود بدرفر، آلفرد یعقوب زاده، مرحوم احمدرضا دالوند، رضا بدرالسما، مرتضی گودرزی، امیرحسین آقامیری، مسعود شجاعی طباطبایی، حسین عصمتی، آرش فروغی، ساوالان جماعتی، مرحوم ابراهیم صاحب اختیاری، محمدمهدی فریمانی، عبدالحمید قدریان، پرویز اسکندرپور، محمد غفوری منش، حشمت الله نوروزی، علیرضا امین قدم، مسعود صالحی، محمد علی نادری، مهدی فرخی، عبدالله آذری و ابراهیم آذری، ناصر طاووسی. سیدمحمود ابوالقاسمی و حسین حبیبی از جمله هنرمندانی هستند که آثار خود را برای فروش به نفع هم‌وطنان آسیب‌دیده از سیل در اختیار حوزه هنری قرار داده‌اند.

این نمایشگاه تا ۳۰ فروردین‌ماه همه‌روزه از ساعت ۹ صبح تا شش عصر در گالری‌های خانه، خانه عکاسان و ابوالفضل عالی حوزه هنری تهران ادامه دارد.

کد خبر 372541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.