۱۹ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱
یک کتاب برای زندگی ماهی کوچولو

دستان کوچکشان پر از ماهی است و با عشق آمده اند تا به این قرمز های کوچک یک زندگی هدیه بدهند و در مقابل زندگی که میبخشند یک زندگی هدیه بگیرند زندگی که با خواندن کتاب متفاوت می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، دانش آموزان منطقه شش اصفهان روز گذشته با ماهی قرمزشان مهمان پردیس هنر اصفهان شدند تا در دریاچه کوچک این پردیس آن ها را رها کنند و در مقابل یک کتاب به پاس زندگی که می بخشند هدیه بگیرند.

نیره وکیلی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری برنامه "کتاب برای ما زندگی برای ماهی" اظهار کرد: این مراسم به مناسبت روز جهانی کتاب کودک که ۱۳ فروردین بود اما برای اینکه بچه ها بتوانند در آن حاضر شوند این برنامه ۱۸ فروردین توسط فرهنگسرای شهید همت وابسته به اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۶ و باهمکاری معاونت خدمات شهری وترافیک منطقه۶ برگزار شد.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه شش ادامه داد: این مراسم با عنوان کتاب برای ما و زندگی برای ماهی در پردیس هنر برگزاری شد و حدود ۵۰۰ دانش آموز از منطقه ۶ در آن ثبت نام کرده بودند و برنامه با هدف ترویج کتاب و آموزش های نکات محیط زیستی در محیطی شاد برگزار شد.

وی با اشاره به نحوه اجرای این برنامه گفت: در این برنامه دانش آموزان با رها کردن ماهی قرمز خود در دریاچه پردیس هنر یک کتاب جایزه می گرفتند و با این کار می خواستیم آن ها متوجه بشوند که همانطور که با رها کردن ماهی به او زندگی می دهند با خواندن کتاب می توانند ذهن خود را رها کنند و سرزندگی را به زندگی خود برگردانند.

وکیلی با بیان اینکه مدیریت منطقه شش به سمت اجرای برنامه های محتوا محور حرکت کرده است، گفت: تلاش ما بر این بود که در مناسبت های متفاوت برنامه های محتوا محور برگزار کنیم که در کنار جنگ و شادی محتوا های خوبی را به بچه ها و دانش آموزان منتقل کنیم.

کد خبر 372452

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.