چترایی: نمی‌دانم چرا مسئولان زمانی که یک ورزشکار مدال می‌گیرد پیدایشان می‌شود

ملی‌پوش وزنه‌برداری اصفهان گفت: در جریان مشکلات اقتصادی کشور هستم و از هیچ ارگانی انتظار حمایت مادی ندارم اما حمایت معنوی از ورزشکار باعث ایجاد انگیزه و تلاش بیشتر برای کسب مدال می‌شود.

مسعود چترایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با آخرین وضعیت خود در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری قبل از اعزام به مسابقات آسیایی چین، اظهار کرد: در وضعیت خوبی به سر می‌برم و تمریناتم را با قدرت انجام می‌دهم. امروز شنبه ۲۴ فروردین ماه عازم مسابقات آسیایی چین می‌شویم و چهارم اردیبهشت‌ماه در دسته ۸۹ کیلوگرم مسابقه می‌دهم.

وی در پاسخ به این سوال که علت دوری یک ساله از تیم ملی چه بود، گفت: سال ۹۶ به مسابقات یونورسیاد اعزام شدم که نتوانستم نتیجه مناسبی بگیرم، بعد از آن در لیگ برتر وزنه زدم و تصمیم داشتم که به مسابقات قهرمانی جهان آمریکا بروم که از ناحیه آرنج دچار آسیب‌دیدگی شدید شدم.

ملی‌پوش وزنه‌برداری اصفهانی ادامه داد: حدود شش ماه وزنه نمی‌زدم و مراحل درمانی را طی کردم تا آسیبم بهبود یابد. در مسابقات لیگ برتر ۹۷ شرکت کردم و بعد از آن به اردوی تیم ملی دعوت شدم و تا الان هم برای رسیدن به شرایط ایده‌آل تمرینات خوبی انجام داده‌ام.  

تمام تلاشم را برای کسب مدال می‌کنم

چترایی با بیان اینکه در آمادگی کامل به سر می‌برد، افزود: در رکوردگیری‌ها وزنه ۲۰۴ کیلوگرم دوضرب و ۱۶۷ کیلوگرم یک‌ضرب را زده‌ام و امید زیادی دارم تا بتوانم در مسابقات قهرمانی آسیا مدال کسب کنم؛ در قوانین جدید ۲ وزن به وزنه‌برداری اضافه‌ شده است که من در دسته ۸۹ کیلوگرم رقابت می‌کنم و رکورد سال گذشته این دسته، ۲۰۶ کیلو در دوضرب است.

وی با بیان اینکه فدراسیون وزنه‌برداری با ریاست علی مرادی عملکرد خوبی داشته است، تصریح کرد: در این چند ماه که در اردوی تیم ملی حضور دارم از ملی‌پوشان حمایت خوبی شده است. با توجه به تمام سختی‌هایی که در مسیر داشته‌ام، تمام تلاشم را می‌کنم که در این رقابت‌ها مدال کسب کنم.

حمایت از ورزشکار باعث ایجاد انگیزه برای کسب مقام می‌شود

دارنده مدال نقره جام باشگاه‌های آسیای وزنه‌برداری در رابطه با رسیدگی مسئولان ورزش استان اصفهان، خاطرنشان کرد: تا به حال افتخار نداشته‌ام که از اداره کل ورزش با من تماس بگیرند و حتی با روابط عمومی اداره کل ورزش صحبت کنم؛ نمی‌دانم چرا مسئولین استان زمانی که یک ورزشکار مدال می‌گیرد پیدایشان می‌شود و بعد از آن از ورزشکاری که برای استان افتخارآفرینی کرده هیچ سراغی نمی‌گیرند؛ در اردوی ۱۱ نفره تیم ملی حضور دارم و حمایت مسئولان دیگر استان‌ها را می‌بینم، متأسفانه اصفهان، ضعیف‌ترین استان از لحاظ حمایت از ورزشکاران است.

وی ادامه داد: ۱۵ سال است که وزنه می‌زنم اما در این چند سال هیچ‌کدام از مسئولان ورزش استان با من تماس نگرفته‌اند که جویای وضعیتم شوند، در صورتی که اگر از ورزشکاران حمایت شود، باعث ایجاد انگیزه و در نهایت افتخارآفرینی توسط او در تورنمت‌های مختلف می‌شود.

چترایی با بیان اینکه مشکلات اقتصادی همه کشور را فراگرفته است، افزود: مشکلات اقتصادی را درک می‌کنیم و انتظار زیادی از اداره کل نمی‌رود که بخواهد به‌صورت مادی کمک شایانی انجام دهد اما حداقل با یک تماس می‌توانند ما را از نظر روحی حمایت کنند.

ملی‌پوش وزنه‌برداری اصفهان در رابطه با وضعیت هیئت وزنه‌برداری استان اصفهان، خاطرنشان کرد: از سال گذشته که حمیدرضا فدوی ریاست هیئت وزنه‌برداری استان را برعهده گرفت عملکرد خوبی داشته و بابت تلاشی که برای برگزاری مسابقات کشوری داشت باید از او تشکر کنم.

کد خبر 372440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.