اسکان بیش از ۸۸ هزار مسافر در شهرضا/کاهش چشمگیر تلفات جاده‌ای

شهرضا_جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا از اسکان ۸۸ هزار و ۶۵۹ نفر از مسافران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

محمدمهدی مولاییان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان شهرضا، اظهار کرد: از ۲۸ اسفندماه سال ۹۷ تا ۱۵ فروردین امسال، ۸۸ هزار و ۶۵۹ نفر از مسافران نوروزی در قالب ۱۸ هزار و ۹ خانوار در اماکن اقامتی این شهرستان، اسکان داده شده‌اند.

وی اضافه کرد: مدارس طرح اسکان با اسکان بیش از ۲۵ هزار مسافر نوروزی بیشترین موارد اسکان را به خود اختصاص دادند و پارک‌ها و تفرجگاه‌ها با اسکان بیش از ۲۲ هزار و آستان امامزاده شاهرضا با اسکان بیش از ۱۷ هزار نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

جانشین ستاد رفاه نوروزی شهرضا خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۰۳ نفر در حوادث مختلف درون‌شهری و برون شهری دچار حادثه شدند که از این تعداد ۵۰ نفر حادثه‌دیده در سوانح شهری و ۵۳ نفر حادثه‌دیده در سوانح برون شهری بودند.

مولاییان با بیان اینکه در مدت تعطیلات نوروزی امسال دو نفر در جریان حوادث رانندگی جاده‌ای واقع شده در محورهای مواصلاتی شهرستان جان خود را از دست دادند، تأکید کرد: امسال میزان این حوادث در مقایسه با سال گذشته، کاهش چشمگیری داشته است.

وی از مراجعه ۳۷۸ نفر به ایستگاه‌های سلامت جاده‌ای مستقر در محورهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و افزود: ۱۰ نفر از این افراد به بیمارستان منتقل و ۳۶۸ نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

کد خبر 372322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.